Miłosz3ds Napisano 17 Październik 2012 Share Napisano 17 Październik 2012 Czołem. Jakie macie sposoby na lustrzane odbijanie obiektów pokrytych włosami? Ciągle coś mi się wysypuje. Dokładniej mówiąc - mam gotową jedną brew (plane w kształcie brwi pokryty włosami, dopasowany do łuków brwiowych osobnego obiektu - głowy). Ustawione wszystko ładnie, uczesane. Gdy chcę ją skopiować na drugą stronę twarzy, dzieją się różne dziwne rzeczy. Gdy po prostu klonuję obiekt, wszystko jest ok, mam dwie takie same brwi. Gdy chcę dodatkowo zrobić lustrzane odbicie, włosy znajdują się albo po drugiej stronie obiektu, albo zachowują takie same parametry, ale same włosy są skierowane w przeciwną stronę. Pomyślałem że usunę hair & fur, przypiszę go jeszcze raz i po prostu przepiszę ustawienia z pierwszej brwi, a potem uczeszę raz jeszcze. Ale po przypisaniu takich samych ustawień brwi są zupełnie inne - jakby inna skala, dłuższe, grubsze, bardziej skręcone. Najprościej by było po prostu zrobić lustrzaną kopię na drugą stronę, ale czy to jest jakoś możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 17 Październik 2012 Share Napisano 17 Październik 2012 jest mozliwe ale pozniejsza edycja tego jest koszmarna (np. jeżeli by Ci sie zachciało poprawić uczesanie) lepiej zrobic dwie brwi i na nie przypisac h&f + jakies splajny jako drivery dla nich, masz wtedy pełną kontrole 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 17 Październik 2012 Autor Share Napisano 17 Październik 2012 Chyba tak właśnie zrobię. Dzięki za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się