Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem.

Jakie macie sposoby na lustrzane odbijanie obiektów pokrytych włosami? Ciągle coś mi się wysypuje.

 

Dokładniej mówiąc - mam gotową jedną brew (plane w kształcie brwi pokryty włosami, dopasowany do łuków brwiowych osobnego obiektu - głowy). Ustawione wszystko ładnie, uczesane. Gdy chcę ją skopiować na drugą stronę twarzy, dzieją się różne dziwne rzeczy.

 

Gdy po prostu klonuję obiekt, wszystko jest ok, mam dwie takie same brwi. Gdy chcę dodatkowo zrobić lustrzane odbicie, włosy znajdują się albo po drugiej stronie obiektu, albo zachowują takie same parametry, ale same włosy są skierowane w przeciwną stronę. Pomyślałem że usunę hair & fur, przypiszę go jeszcze raz i po prostu przepiszę ustawienia z pierwszej brwi, a potem uczeszę raz jeszcze. Ale po przypisaniu takich samych ustawień brwi są zupełnie inne - jakby inna skala, dłuższe, grubsze, bardziej skręcone.

 

Najprościej by było po prostu zrobić lustrzaną kopię na drugą stronę, ale czy to jest jakoś możliwe?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 649
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest mozliwe ale pozniejsza edycja tego jest koszmarna (np. jeżeli by Ci sie zachciało poprawić uczesanie)

lepiej zrobic dwie brwi i na nie przypisac h&f + jakies splajny jako drivery dla nich, masz wtedy pełną kontrole

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności