michaelsx Napisano 25 Październik 2012 Napisano 25 Październik 2012 Witam, ostatnio natknąłem się na problem stworzenia szwów podobnych do tych stworzonych przez użytkownika vision3d Czy znacie może jakiś tutorial, albo możecie wyjaśnić wymodelowanie takich szwów? Bardzo proszę.
PLS Napisano 25 Październik 2012 Napisano 25 Październik 2012 Te szwy są modelowane? Wydaje mi się, że to bump (ewentualnie normal) + tekstura. Jeśli chcesz coś takiego modelować to przekonwertuj krawędzie na linie (te krawędzie, po których mają biegnąć szwy), stwórz szew i kopiuj go po tych liniach. Jednak wydaje mi się, że szybciej i wygodniej zrobisz to w PSie na bumpie i teksturze (albo w ZBrushu jeśli masz dostęp).
rly Napisano 25 Październik 2012 Napisano 25 Październik 2012 Vision to opisywał:box z turbosmooth follow spline, sciezka sciegu to spline .
shadowsexpe Napisano 26 Październik 2012 Napisano 26 Październik 2012 (edytowane) Ewidentnie meble z szyciami robi się najlepiej w Zbrusch, czy przypadkiem z nim nie jest jak z maxem jeśli chodzi o licencje studencka? Edytowane 26 Październik 2012 przez shadowsexpe
Rekomendowane odpowiedzi