Napisano 25 Październik 201212 l Witam, ostatnio natknąłem się na problem stworzenia szwów podobnych do tych stworzonych przez użytkownika vision3d Czy znacie może jakiś tutorial, albo możecie wyjaśnić wymodelowanie takich szwów? Bardzo proszę.
Napisano 25 Październik 201212 l Te szwy są modelowane? Wydaje mi się, że to bump (ewentualnie normal) + tekstura. Jeśli chcesz coś takiego modelować to przekonwertuj krawędzie na linie (te krawędzie, po których mają biegnąć szwy), stwórz szew i kopiuj go po tych liniach. Jednak wydaje mi się, że szybciej i wygodniej zrobisz to w PSie na bumpie i teksturze (albo w ZBrushu jeśli masz dostęp).
Napisano 25 Październik 201212 l Vision to opisywał:box z turbosmooth follow spline, sciezka sciegu to spline .
Napisano 26 Październik 201212 l Ewidentnie meble z szyciami robi się najlepiej w Zbrusch, czy przypadkiem z nim nie jest jak z maxem jeśli chodzi o licencje studencka? Edytowane 26 Październik 201212 l przez shadowsexpe