Skocz do zawartości

Spline Editable poly i meshsmoth


Arthur321

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Zaczynam sztukę jaką jest modeling 3D i zatknąłem się na pewien problem. A mianowicie stworzyłem sobie wskazówkę do zegara( gdyż taki własnie sobie modeluję) następnie przekonwertowałem do edit poly żeby nadać mu kształt i jakąś renderowalną formę. oczywiście taka forma nie ma grubości. Chciałbym taką grubość nadać i zaokrąglić brzegi lecz jak próbuje np extrude i potem modyfikatorem MeshSmooth wychodzi coś takiego jak na obrazku poniżej. Pewnie banalnie proste rozwiązanie alecz prosiłbym o wyjasnienie tego problemu.

Z góry dziękuje.

 

 

Przed MeshSmooth

http://s4.ifotos.pl/img/Wskazlwka_xxwsenp.jpg

 

Po MeshSmooth

http://s4.ifotos.pl/img/Wskazlwka_xxwsenn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cześć. Dodaj po prostu więcej podziałów w trybie editable poly (najlepiej swift loopem albo connectem/slice planem - czym chcesz, byle równo a nie od ręki, cutem) i zobacz jak to będzie wyglądało. Żeby zrozumieć zasadę możesz zostawić włączonego smootha ale ciąć na poziomie edit poly - będziesz wiedział jakie cięcie będzie wywoływało jaki efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności