Napisano 29 Październik 201212 l Mam taki problem. Zaczynam sztukę jaką jest modeling 3D i zatknąłem się na pewien problem. A mianowicie stworzyłem sobie wskazówkę do zegara( gdyż taki własnie sobie modeluję) następnie przekonwertowałem do edit poly żeby nadać mu kształt i jakąś renderowalną formę. oczywiście taka forma nie ma grubości. Chciałbym taką grubość nadać i zaokrąglić brzegi lecz jak próbuje np extrude i potem modyfikatorem MeshSmooth wychodzi coś takiego jak na obrazku poniżej. Pewnie banalnie proste rozwiązanie alecz prosiłbym o wyjasnienie tego problemu. Z góry dziękuje. Przed MeshSmooth http://s4.ifotos.pl/img/Wskazlwka_xxwsenp.jpg Po MeshSmooth http://s4.ifotos.pl/img/Wskazlwka_xxwsenn.jpg
Napisano 30 Październik 201212 l Cześć. Dodaj po prostu więcej podziałów w trybie editable poly (najlepiej swift loopem albo connectem/slice planem - czym chcesz, byle równo a nie od ręki, cutem) i zobacz jak to będzie wyglądało. Żeby zrozumieć zasadę możesz zostawić włączonego smootha ale ciąć na poziomie edit poly - będziesz wiedział jakie cięcie będzie wywoływało jaki efekt.