Arthur321 Napisano 29 Październik 2012 Share Napisano 29 Październik 2012 Mam taki problem. Zaczynam sztukę jaką jest modeling 3D i zatknąłem się na pewien problem. A mianowicie stworzyłem sobie wskazówkę do zegara( gdyż taki własnie sobie modeluję) następnie przekonwertowałem do edit poly żeby nadać mu kształt i jakąś renderowalną formę. oczywiście taka forma nie ma grubości. Chciałbym taką grubość nadać i zaokrąglić brzegi lecz jak próbuje np extrude i potem modyfikatorem MeshSmooth wychodzi coś takiego jak na obrazku poniżej. Pewnie banalnie proste rozwiązanie alecz prosiłbym o wyjasnienie tego problemu. Z góry dziękuje. Przed MeshSmooth http://s4.ifotos.pl/img/Wskazlwka_xxwsenp.jpg Po MeshSmooth http://s4.ifotos.pl/img/Wskazlwka_xxwsenn.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 30 Październik 2012 Share Napisano 30 Październik 2012 Cześć. Dodaj po prostu więcej podziałów w trybie editable poly (najlepiej swift loopem albo connectem/slice planem - czym chcesz, byle równo a nie od ręki, cutem) i zobacz jak to będzie wyglądało. Żeby zrozumieć zasadę możesz zostawić włączonego smootha ale ciąć na poziomie edit poly - będziesz wiedział jakie cięcie będzie wywoływało jaki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur321 Napisano 30 Październik 2012 Autor Share Napisano 30 Październik 2012 Dzięki wielkie za pomoc. Będę się tym bawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi