Radko Napisano 1 Listopad 2012 Napisano 1 Listopad 2012 (edytowane) Czesc, Jako, ze zaczalem sie bawic powazniej animacja (pod katem przyszlego demoreel'a) wrzucam pare shotow modelu Nokii, ktory wczesniej zrobilem. Model wykonany w Rhino3d, render to 3dsmax/Vray, a na koncu After Effects. Glebia ostrosci i motion blur za pomoca render passów Zdepth i Velocity z max'a wykorzystane w AE (sie troche nameczylem zeby jakos to zaczelo grac w AE. Szczegolnie Velocity pass pod katem MBlur'a). To moja pierwsza przymiarka do klejenia ujec ze soba, wiec bez rewelacji. Wszelkie konstruktywne komentarze mile widziane ))) Pzdr, Edytowane 1 Listopad 2012 przez Radko
Pawelkos Napisano 1 Listopad 2012 Napisano 1 Listopad 2012 Bardzo ladna reklamowa animka, dodac tylko muzyczke, lektora i mozna emitowac. Jak dla mnie moze tylko niezbyt fortunny dobor tapety na telefonie. Kiedy telefonik wychodzi z dofa i ujecie zaczyna lapac ostrosc tapet dalej jest rozmyta (bo taka jest w istocie), przez co ciezko sie skupic
Radko Napisano 2 Listopad 2012 Autor Napisano 2 Listopad 2012 Dzieki :-) Faktycznie tapetka jest low res...myslalem, ze wystarczy :) Nauczka na przyszlosc.
Pawelkos Napisano 2 Listopad 2012 Napisano 2 Listopad 2012 Radko troche mnie nie zrozumiales. Nie chodzi mi o rodzielczosc samej tapetki tylko o to co jest na niej, czyli o te rozmyte plamy w tle
Radko Napisano 2 Listopad 2012 Autor Napisano 2 Listopad 2012 Radko troche mnie nie zrozumiales. Nie chodzi mi o rodzielczosc samej tapetki tylko o to co jest na niej, czyli o te rozmyte plamy w tle Aaaaa, Boryna..... teraz pojalem. Fakt. Zbyt rozmyta jak na zabawe z DOF'em. Przyjalem )))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się