Napisano 1 Listopad 201212 l Czesc, Jako, ze zaczalem sie bawic powazniej animacja (pod katem przyszlego demoreel'a) wrzucam pare shotow modelu Nokii, ktory wczesniej zrobilem. Model wykonany w Rhino3d, render to 3dsmax/Vray, a na koncu After Effects. Glebia ostrosci i motion blur za pomoca render passów Zdepth i Velocity z max'a wykorzystane w AE (sie troche nameczylem zeby jakos to zaczelo grac w AE. Szczegolnie Velocity pass pod katem MBlur'a). To moja pierwsza przymiarka do klejenia ujec ze soba, wiec bez rewelacji. Wszelkie konstruktywne komentarze mile widziane ))) Pzdr, Edytowane 1 Listopad 201212 l przez Radko
Napisano 1 Listopad 201212 l Bardzo ladna reklamowa animka, dodac tylko muzyczke, lektora i mozna emitowac. Jak dla mnie moze tylko niezbyt fortunny dobor tapety na telefonie. Kiedy telefonik wychodzi z dofa i ujecie zaczyna lapac ostrosc tapet dalej jest rozmyta (bo taka jest w istocie), przez co ciezko sie skupic
Napisano 2 Listopad 201212 l Autor Dzieki :-) Faktycznie tapetka jest low res...myslalem, ze wystarczy :) Nauczka na przyszlosc.
Napisano 2 Listopad 201212 l Radko troche mnie nie zrozumiales. Nie chodzi mi o rodzielczosc samej tapetki tylko o to co jest na niej, czyli o te rozmyte plamy w tle
Napisano 2 Listopad 201212 l Autor Radko troche mnie nie zrozumiales. Nie chodzi mi o rodzielczosc samej tapetki tylko o to co jest na niej, czyli o te rozmyte plamy w tle Aaaaa, Boryna..... teraz pojalem. Fakt. Zbyt rozmyta jak na zabawe z DOF'em. Przyjalem )))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto