Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc,

 

Jako, ze zaczalem sie bawic powazniej animacja (pod katem przyszlego demoreel'a) wrzucam pare shotow modelu Nokii, ktory wczesniej zrobilem.

Model wykonany w Rhino3d, render to 3dsmax/Vray, a na koncu After Effects.

Glebia ostrosci i motion blur za pomoca render passów Zdepth i Velocity z max'a wykorzystane w AE

(sie troche nameczylem zeby jakos to zaczelo grac w AE. Szczegolnie Velocity pass pod katem MBlur'a).

 

 

To moja pierwsza przymiarka do klejenia ujec ze soba, wiec bez rewelacji.

Wszelkie konstruktywne komentarze mile widziane )))

 

Pzdr,

Edytowane przez Radko

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ladna reklamowa animka, dodac tylko muzyczke, lektora i mozna emitowac. Jak dla mnie moze tylko niezbyt fortunny dobor tapety na telefonie. Kiedy telefonik wychodzi z dofa i ujecie zaczyna lapac ostrosc tapet dalej jest rozmyta (bo taka jest w istocie), przez co ciezko sie skupic

Napisano
  • Autor

Dzieki :-)

Faktycznie tapetka jest low res...myslalem, ze wystarczy :)

Nauczka na przyszlosc.

Napisano
  • Autor
Radko troche mnie nie zrozumiales. Nie chodzi mi o rodzielczosc samej tapetki tylko o to co jest na niej, czyli o te rozmyte plamy w tle

 

Aaaaa, Boryna.....

teraz pojalem. Fakt. Zbyt rozmyta jak na zabawe z DOF'em. Przyjalem )))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności