Inky Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 (edytowane) Cześć, tym razem scena w innym klimacie - Wyspa Skarbów. Testowałem 3ds max pod względem tworzenia enviro bez żadnych pluginów. Ogólnie teren stworzony przy pomocy modyfikatora displace a tekstura z użyciem shadera landscape. Pozdrawiam Update: [ Wedle sugestii MiRi dodałem mgłę na wodzie] Edytowane 6 Listopad 2012 przez Inky
plasti Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 swietny pomysl i dizajn, bardzo silnikowo wyglada, dobra robota!!!
MiRi Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Ładnie wygląda, szkoda tylko że nie dodałeś Fog'a do materiału wody, ale pomysł świetny. Ile się ta scena renderowała?
Inky Napisano 6 Listopad 2012 Autor Napisano 6 Listopad 2012 Rendering potrwał około 35h na sprzęcie z prockiem 2 rdzeniowym [2.2GHz] z pamięcią ram 4GB.
adek Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 No właśnie, tez to miałem napisać, że trochę zbyt silnikowo jak na taki render. Tekstura skał mi się nie podoba i sprawia wrażenie takiej bardzo płaskie. Ale w pomniejszeniu prezentuje się to całkiem całkiem.
odnetniN Napisano 7 Listopad 2012 Napisano 7 Listopad 2012 35h oO? wow nie za dlugo? Prezentuje sie bardzo fajnie, mozna by jeszcze nad postpro posiedziec i bylby wypas.
Rekomendowane odpowiedzi