Inky Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 (edytowane) Cześć, tym razem scena w innym klimacie - Wyspa Skarbów. Testowałem 3ds max pod względem tworzenia enviro bez żadnych pluginów. Ogólnie teren stworzony przy pomocy modyfikatora displace a tekstura z użyciem shadera landscape. Pozdrawiam Update: [ Wedle sugestii MiRi dodałem mgłę na wodzie] Edytowane 6 Listopad 2012 przez Inky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 swietny pomysl i dizajn, bardzo silnikowo wyglada, dobra robota!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiRi Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Ładnie wygląda, szkoda tylko że nie dodałeś Fog'a do materiału wody, ale pomysł świetny. Ile się ta scena renderowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inky Napisano 6 Listopad 2012 Autor Share Napisano 6 Listopad 2012 Rendering potrwał około 35h na sprzęcie z prockiem 2 rdzeniowym [2.2GHz] z pamięcią ram 4GB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 6 Listopad 2012 Share Napisano 6 Listopad 2012 No właśnie, tez to miałem napisać, że trochę zbyt silnikowo jak na taki render. Tekstura skał mi się nie podoba i sprawia wrażenie takiej bardzo płaskie. Ale w pomniejszeniu prezentuje się to całkiem całkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 7 Listopad 2012 Share Napisano 7 Listopad 2012 35h oO? wow nie za dlugo? Prezentuje sie bardzo fajnie, mozna by jeszcze nad postpro posiedziec i bylby wypas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi