Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć, tym razem scena w innym klimacie - Wyspa Skarbów. Testowałem 3ds max pod względem tworzenia enviro bez żadnych pluginów. Ogólnie teren stworzony przy pomocy modyfikatora displace a tekstura z użyciem shadera landscape.

 

Pozdrawiam

 

Update: [ Wedle sugestii MiRi dodałem mgłę na wodzie]

 

371969_1352217688_large.jpg

Edytowane przez Inky
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładnie wygląda, szkoda tylko że nie dodałeś Fog'a do materiału wody, ale pomysł świetny. Ile się ta scena renderowała?

Napisano

No właśnie, tez to miałem napisać, że trochę zbyt silnikowo jak na taki render. Tekstura skał mi się nie podoba i sprawia wrażenie takiej bardzo płaskie. Ale w pomniejszeniu prezentuje się to całkiem całkiem.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności