von_wargus Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 (edytowane) http://postimage.org/image/57v8seusp/ Po utworzeniu mapy displacement, stają się widoczne miejsca łączenia UV (seamy?). Model to standardowa siatka człowieka z Mudboksa. Moje ustawienia przy eksportowaniu mapy to: Method: subdivision Image size: 2048 Typ pliku: ja jadę na png/tiffach. Przy EXRach mi się Maja wywraca. reszta, to domyślne ustawienia eksportu. Dodam jeszcze tylko, że problem występuje tylko po utworzeniu mapy. Wcześniej model wyglądał ok. Edytowane 7 Listopad 2012 przez von_wargus
Luki Luki Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 W renderingu jest to samo? Używasz 32 bitowych tiffów? Jak wrzucisz teksturę displacementu jako bump czy nawet diffuse w mudboxie to też widać te seamy?
von_wargus Napisano 7 Listopad 2012 Autor Napisano 7 Listopad 2012 Niestety tak. W rederze jest to samo. Próbowałem przeróżnych kombinacji. 32 bitowe mapy. Exry, tiffy. Wszystko wyglądało źle już w Mudboksie. http://postimage.org/image/4paev6n5d/ //exr 32 bity bumpmapa http://s8.postimage.org/yictq1met/plecypana_Dif.png //ta sama mapa jako diffuse I rzeczywiście Luki nie widać seamów gdy jest ustawiona jako Diffuse. Robi się coraz bardziej zagadkowo :| W drugim linku są jeszcze opcje, których używam do eksportu; tak na marginesie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się