Jump to content
von_wargus

Widoczne krawędzie UV po wypalaniu mapy displacement

Recommended Posts

http://postimage.org/image/57v8seusp/

Po utworzeniu mapy displacement, stają się widoczne miejsca łączenia UV (seamy?). Model to standardowa siatka człowieka z Mudboksa.

Moje ustawienia przy eksportowaniu mapy to:

Method: subdivision

Image size: 2048

Typ pliku: ja jadę na png/tiffach. Przy EXRach mi się Maja wywraca.

reszta, to domyślne ustawienia eksportu.

Dodam jeszcze tylko, że problem występuje tylko po utworzeniu mapy. Wcześniej model wyglądał ok.

Edited by von_wargus

Share this post


Link to post
Share on other sites

W renderingu jest to samo? Używasz 32 bitowych tiffów? Jak wrzucisz teksturę displacementu jako bump czy nawet diffuse w mudboxie to też widać te seamy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety tak. W rederze jest to samo.

Próbowałem przeróżnych kombinacji. 32 bitowe mapy. Exry, tiffy. Wszystko wyglądało źle już w Mudboksie.

 

http://postimage.org/image/4paev6n5d/ //exr 32 bity bumpmapa

 

http://s8.postimage.org/yictq1met/plecypana_Dif.png //ta sama mapa jako diffuse

 

I rzeczywiście Luki nie widać seamów gdy jest ustawiona jako Diffuse.

Robi się coraz bardziej zagadkowo :|

W drugim linku są jeszcze opcje, których używam do eksportu; tak na marginesie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy