Skocz do zawartości

Widoczne krawędzie UV po wypalaniu mapy displacement


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

http://postimage.org/image/57v8seusp/

Po utworzeniu mapy displacement, stają się widoczne miejsca łączenia UV (seamy?). Model to standardowa siatka człowieka z Mudboksa.

Moje ustawienia przy eksportowaniu mapy to:

Method: subdivision

Image size: 2048

Typ pliku: ja jadę na png/tiffach. Przy EXRach mi się Maja wywraca.

reszta, to domyślne ustawienia eksportu.

Dodam jeszcze tylko, że problem występuje tylko po utworzeniu mapy. Wcześniej model wyglądał ok.

Edytowane przez von_wargus
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Niestety tak. W rederze jest to samo.

Próbowałem przeróżnych kombinacji. 32 bitowe mapy. Exry, tiffy. Wszystko wyglądało źle już w Mudboksie.

 

http://postimage.org/image/4paev6n5d/ //exr 32 bity bumpmapa

 

http://s8.postimage.org/yictq1met/plecypana_Dif.png //ta sama mapa jako diffuse

 

I rzeczywiście Luki nie widać seamów gdy jest ustawiona jako Diffuse.

Robi się coraz bardziej zagadkowo :|

W drugim linku są jeszcze opcje, których używam do eksportu; tak na marginesie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności