Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Firma Glare Technologies wydała właśnie nową wersję renderera Indigo oznaczoną numerem 3.4. Jedną z najważniejszych nowości jest natywny plugin dla 3ds max. Dodatkowo do 23 listopada można kupić ten silnik w promocyjnej cenie.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2656

 

 

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 6,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Używał ktoś tego?

Podobno ma wspracie GPU. Ciekaw jestem czy działa na tyle szybko co Cycles na GPU.

Wie ktoś może ?

Napisano

Ostatnio testowałem Indigo w wersji 3.3. Nie mogłem porównać do Cyclesa na GPU, bo mam kartę 9800 GT, której to Cycles nie obsługuje. Ale przyznam, że Indigo jest zdecydowanie szybszy od Maxwella, a tym bardziej LuxRendera. Zdecydowanie szybciej pokazuje faktury i tekstury niż Maxwell, nie oszukuje przy tym jak Maxwell na odbiciach kaustyki (przy bezpośrednim eksporcie z Mayi), chociaż ma minimalne problemy z fireflies (wypalone piksele obrazu na skutek niedostatecznie dokładnego samplowania kaustyki, nawet w trybie Metropolis. To, co w Indigo irytuje, to niezbyt dobry plugin do Mayi, który potrafi po prostu przestać działać i nie pomaga tu nawet jego ponowna instalacja (chociaż wprowadzenie natywnego wsparcia dla 3ds Maxa może być dla wielu gigantyczną zaletą).

Wracając do renderowania na GPU - nie zapominaj, że jest to wciąż zwykły Path Tracing, który zupełnie nie sprawdza się w renderowaniu wnętrz, gdzie mamy wiele różnych typów materiałów, w tym np. odbijające podłogi. Pomimo trzykrotnego (u mnie) wzrostu szybkości renderowania GPU w stosunku do Bi-directional na CPU, render po dajmy na to 3 h renderowania wygląda zdecydowanie lepiej z CPU (pomimo trzykrotnie mniejszej liczby sampli na piksel).

Napisano

uu 3h ? no nieźle. dzieki w takim razie. Chodziło mi własnie o jakąś alternatywe dla cycles'a bo nie do wszystkiego się sprawdza(w sensie właśnie z wnętrzami ma problem) no ale widze zeby Indigo raczej sie nie bawic. dzięki za info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.