Gość kakaku Napisano 10 Listopad 2012 Napisano 10 Listopad 2012 Witam. Mam taki mały problem z exportowaną kamerą z AE do maxa. Używam skryptu AE3D_EXPORT i kiedy przerzucam kamerę do maxa to ścieżka działa poprawnie, ale jest odwrocona w dół, więc ją przekręcam o 90 stopni i wg mnie powinno byc ok. ale wtedy tylko pierwssza klatka jest poprawni a w drugiej kamera już powraca do poprzedniego poziomu czyli "patrzy" w dół... Czy wie ktoś jak to rozwiązać? Prosiłbym o pomoc:) z góry dziękuje!
Gość kakaku Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 Naprawdę nikt nie wie gdzie zrobiłem błąd...?
mirach Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 ja moze wiem gdzie tkwi blad tak pi razy drzwi, ale nie wiem jak ci pomoc dokladnie. Wspolzedne AE sa troche glupie, i oś Y idzie odwrotnie z jakiegos powodu. Moze cos jest nie tak ze skryptem i zapomnia na to zwrocic uwage.
Wirnik Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 Ja to tak rozwiazałem że przybindowałem kamere i target do dummiego i przekręciłem dumiego o 90 stopni.
Wirnik Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 Pomyliłem sie przy ostaniej odpowiedzi bo pametam że miałem ten sam problem i w końcu udało misioę go rozwiązać, a jedna z metod jakie sprawdzałembyło bindowanie, ok więc u mnie zadziałało zgrupowanie kamery i przekręcenie grupy.
natas Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Nie wiem czy rozumiem twój problem ale może podepnij kamerę pod jakiś nowy nul w AE albo przekręć o 90° i wyczyść klucz tej osi jeżeli go nie potrzebujesz .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się