Skocz do zawartości

Problem z kamerą w 3DSMAXie po exporcie z AE


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam taki mały problem z exportowaną kamerą z AE do maxa. Używam skryptu AE3D_EXPORT i kiedy przerzucam kamerę do maxa to ścieżka działa poprawnie, ale jest odwrocona w dół, więc ją przekręcam o 90 stopni i wg mnie powinno byc ok. ale wtedy tylko pierwssza klatka jest poprawni a w drugiej kamera już powraca do poprzedniego poziomu czyli "patrzy" w dół... Czy wie ktoś jak to rozwiązać? Prosiłbym o pomoc:) z góry dziękuje!

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Naprawdę nikt nie wie gdzie zrobiłem błąd...?

Napisano

ja moze wiem gdzie tkwi blad tak pi razy drzwi, ale nie wiem jak ci pomoc dokladnie. Wspolzedne AE sa troche glupie, i oś Y idzie odwrotnie z jakiegos powodu. Moze cos jest nie tak ze skryptem i zapomnia na to zwrocic uwage.

Napisano

Pomyliłem sie przy ostaniej odpowiedzi bo pametam że miałem ten sam problem i w końcu udało misioę go rozwiązać, a jedna z metod jakie sprawdzałembyło bindowanie,

 

ok więc u mnie zadziałało zgrupowanie kamery i przekręcenie grupy.

Napisano

tak już próbowałem... nie pomaga...

Napisano

Nie wiem czy rozumiem twój problem ale może podepnij kamerę pod jakiś nowy nul w AE albo przekręć o 90° i wyczyść klucz tej osi jeżeli go nie potrzebujesz .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności