Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam taki mały problem z exportowaną kamerą z AE do maxa. Używam skryptu AE3D_EXPORT i kiedy przerzucam kamerę do maxa to ścieżka działa poprawnie, ale jest odwrocona w dół, więc ją przekręcam o 90 stopni i wg mnie powinno byc ok. ale wtedy tylko pierwssza klatka jest poprawni a w drugiej kamera już powraca do poprzedniego poziomu czyli "patrzy" w dół... Czy wie ktoś jak to rozwiązać? Prosiłbym o pomoc:) z góry dziękuje!

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 830
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Naprawdę nikt nie wie gdzie zrobiłem błąd...?

Napisano

ja moze wiem gdzie tkwi blad tak pi razy drzwi, ale nie wiem jak ci pomoc dokladnie. Wspolzedne AE sa troche glupie, i oś Y idzie odwrotnie z jakiegos powodu. Moze cos jest nie tak ze skryptem i zapomnia na to zwrocic uwage.

Napisano

Ja to tak rozwiazałem że przybindowałem kamere i target do dummiego i przekręciłem dumiego o 90 stopni.

Napisano

ok, dzięki chłopaki, spróbuje:)

Napisano

Pomyliłem sie przy ostaniej odpowiedzi bo pametam że miałem ten sam problem i w końcu udało misioę go rozwiązać, a jedna z metod jakie sprawdzałembyło bindowanie,

 

ok więc u mnie zadziałało zgrupowanie kamery i przekręcenie grupy.

Napisano

tak już próbowałem... nie pomaga...

Napisano

Nie wiem czy rozumiem twój problem ale może podepnij kamerę pod jakiś nowy nul w AE albo przekręć o 90° i wyczyść klucz tej osi jeżeli go nie potrzebujesz .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności