Jump to content
  • 0

Texturowanie uv


Question

Witam. Właśnie skończyłem modelować twarz ( http://images43.fotosik.pl/1627/4f3003bc9b2e649c.jpg ) i wypaliłem do niej uvw map (http://images48.fotosik.pl/489/a952bb667e84c86a.jpg ) chciałbym aby ta postac dostala takiego wyrazu jak przykładowa postać : http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1060&catDisplay=1&roPos=1&page=3#.UKAVaYbFLTo , wiem jak w brushu wypalic disp,normal mapy tyle, że ogolnie nie wiem jak zrobić samą teture twarzy nie wykorzystując do tego zdjęcia .. Pytanie jest takie, cyz zna może ktoś jakiś tutorial, który pomoże mi w moim próbnym projekcie, na których chciałbym nauczyć się mapowania twarzy

Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Chodzi mi o same stworzenie textury/mapy , która będzie wyglądała jak skóra, bedzie miała jakieś wgłębienia ? probowałem w brushu dodac alphe, ale po wypaleniu normal czy disp mam jakis problem aby to tak samo wygladało w maxie.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy