Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Właśnie skończyłem modelować twarz ( http://images43.fotosik.pl/1627/4f3003bc9b2e649c.jpg ) i wypaliłem do niej uvw map (http://images48.fotosik.pl/489/a952bb667e84c86a.jpg ) chciałbym aby ta postac dostala takiego wyrazu jak przykładowa postać : http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1060&catDisplay=1&roPos=1&page=3#.UKAVaYbFLTo , wiem jak w brushu wypalic disp,normal mapy tyle, że ogolnie nie wiem jak zrobić samą teture twarzy nie wykorzystując do tego zdjęcia .. Pytanie jest takie, cyz zna może ktoś jakiś tutorial, który pomoże mi w moim próbnym projekcie, na których chciałbym nauczyć się mapowania twarzy

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodzi mi o same stworzenie textury/mapy , która będzie wyglądała jak skóra, bedzie miała jakieś wgłębienia ? probowałem w brushu dodac alphe, ale po wypaleniu normal czy disp mam jakis problem aby to tak samo wygladało w maxie.

Napisano

Jedną z opcji jest dodania morphera, oby deformować geometrie. Jak masz taką możliwość to możesz również zapodać displacment mapę i animować ją z poziomu edytora materiałów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności