prace09 Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 Witam. Właśnie skończyłem modelować twarz ( http://images43.fotosik.pl/1627/4f3003bc9b2e649c.jpg ) i wypaliłem do niej uvw map (http://images48.fotosik.pl/489/a952bb667e84c86a.jpg ) chciałbym aby ta postac dostala takiego wyrazu jak przykładowa postać : http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1060&catDisplay=1&roPos=1&page=3#.UKAVaYbFLTo , wiem jak w brushu wypalic disp,normal mapy tyle, że ogolnie nie wiem jak zrobić samą teture twarzy nie wykorzystując do tego zdjęcia .. Pytanie jest takie, cyz zna może ktoś jakiś tutorial, który pomoże mi w moim próbnym projekcie, na których chciałbym nauczyć się mapowania twarzy
mirach Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 dostała wyrazu twarzy? musisz wymodelowac taki wyraz twarzy jaki potrzebujesz.
prace09 Napisano 11 Listopad 2012 Autor Napisano 11 Listopad 2012 Chodzi mi o same stworzenie textury/mapy , która będzie wyglądała jak skóra, bedzie miała jakieś wgłębienia ? probowałem w brushu dodac alphe, ale po wypaleniu normal czy disp mam jakis problem aby to tak samo wygladało w maxie.
P!roman Napisano 19 Listopad 2012 Napisano 19 Listopad 2012 Jedną z opcji jest dodania morphera, oby deformować geometrie. Jak masz taką możliwość to możesz również zapodać displacment mapę i animować ją z poziomu edytora materiałów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się