kjub Napisano 14 Listopad 2012 Share Napisano 14 Listopad 2012 Hej, Nie wiem za bardzo jak zatytułować wątek, ale może wyjaśnie o co chodzi. Otóż po skończeniu renderu max strasznie mi prześwietla światła. Wydaje mi się, że to coś wspólnego z GI? Już chyba wszystkie opcje przestawialem. Mental ray, FG i GI aktywne. W oknie (za świetlną kulą) mam mr Sky Portal, całości oświetla Dayligth z tym, że wyłączone jest Sunlight. Gdzie szukać przyczyny? Widoczne krawędzie to po renderowaniu fragmentowym :) Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 15 Listopad 2012 Share Napisano 15 Listopad 2012 Wyłącz FG to de facto bardzo uproszczony model GI, więc używając fotonów mających wyższy priorytet o ile pamięć nie myli odbijasz dodatkowo na koniec światło Final Gatheringiem ;) Zwiększ może grubość ścian, bo coś mi świta jakiś opis podobnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tetunio Napisano 15 Listopad 2012 Share Napisano 15 Listopad 2012 Daj x view i face orientation i sprawdź w którą stronę polygony są odwrócone. Jak już wszystkie będą na zewnątrz zwelduj vertexy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P!roman Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 A nie dodałeś sobie może jakiegoś lens effecta??, poza tym światło przenika przez geometrię w górnym lewym rogu to może być przyczyną, zaznacz "two sided" w opcjach materiału. Albo spróbuj scenkę zrenderować z samym FG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się