kjub 10 Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Hej, Nie wiem za bardzo jak zatytułować wątek, ale może wyjaśnie o co chodzi. Otóż po skończeniu renderu max strasznie mi prześwietla światła. Wydaje mi się, że to coś wspólnego z GI? Już chyba wszystkie opcje przestawialem. Mental ray, FG i GI aktywne. W oknie (za świetlną kulą) mam mr Sky Portal, całości oświetla Dayligth z tym, że wyłączone jest Sunlight. Gdzie szukać przyczyny? Widoczne krawędzie to po renderowaniu fragmentowym :) Uploaded with ImageShack.us Link to post Share on other sites
0 legomir 476 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Wyłącz FG to de facto bardzo uproszczony model GI, więc używając fotonów mających wyższy priorytet o ile pamięć nie myli odbijasz dodatkowo na koniec światło Final Gatheringiem ;) Zwiększ może grubość ścian, bo coś mi świta jakiś opis podobnego problemu. Link to post Share on other sites
0 tetunio 14 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Daj x view i face orientation i sprawdź w którą stronę polygony są odwrócone. Jak już wszystkie będą na zewnątrz zwelduj vertexy Link to post Share on other sites
0 P!roman 13 Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 A nie dodałeś sobie może jakiegoś lens effecta??, poza tym światło przenika przez geometrię w górnym lewym rogu to może być przyczyną, zaznacz "two sided" w opcjach materiału. Albo spróbuj scenkę zrenderować z samym FG Link to post Share on other sites
Question
kjub 10
Hej,
Nie wiem za bardzo jak zatytułować wątek, ale może wyjaśnie o co chodzi.
Otóż po skończeniu renderu max strasznie mi prześwietla światła. Wydaje mi się, że to coś wspólnego z GI? Już chyba wszystkie opcje przestawialem.
Mental ray, FG i GI aktywne. W oknie (za świetlną kulą) mam mr Sky Portal, całości oświetla Dayligth z tym, że wyłączone jest Sunlight.
Gdzie szukać przyczyny?
Widoczne krawędzie to po renderowaniu fragmentowym :)
Uploaded with ImageShack.us
Link to post
Share on other sites
3 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now