Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

Nie wiem za bardzo jak zatytułować wątek, ale może wyjaśnie o co chodzi.

Otóż po skończeniu renderu max strasznie mi prześwietla światła. Wydaje mi się, że to coś wspólnego z GI? Już chyba wszystkie opcje przestawialem.

Mental ray, FG i GI aktywne. W oknie (za świetlną kulą) mam mr Sky Portal, całości oświetla Dayligth z tym, że wyłączone jest Sunlight.

Gdzie szukać przyczyny?

Widoczne krawędzie to po renderowaniu fragmentowym :)

 

58580567.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyłącz FG to de facto bardzo uproszczony model GI, więc używając fotonów mających wyższy priorytet o ile pamięć nie myli odbijasz dodatkowo na koniec światło Final Gatheringiem ;) Zwiększ może grubość ścian, bo coś mi świta jakiś opis podobnego problemu.

Napisano

Daj x view i face orientation i sprawdź w którą stronę polygony są odwrócone. Jak już wszystkie będą na zewnątrz zwelduj vertexy

Napisano

A nie dodałeś sobie może jakiegoś lens effecta??, poza tym światło przenika przez geometrię w górnym lewym rogu to może być przyczyną, zaznacz "two sided" w opcjach materiału. Albo spróbuj scenkę zrenderować z samym FG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności