Napisano 14 Listopad 201212 l Hej, Nie wiem za bardzo jak zatytułować wątek, ale może wyjaśnie o co chodzi. Otóż po skończeniu renderu max strasznie mi prześwietla światła. Wydaje mi się, że to coś wspólnego z GI? Już chyba wszystkie opcje przestawialem. Mental ray, FG i GI aktywne. W oknie (za świetlną kulą) mam mr Sky Portal, całości oświetla Dayligth z tym, że wyłączone jest Sunlight. Gdzie szukać przyczyny? Widoczne krawędzie to po renderowaniu fragmentowym :) Uploaded with ImageShack.us
Napisano 15 Listopad 201212 l Wyłącz FG to de facto bardzo uproszczony model GI, więc używając fotonów mających wyższy priorytet o ile pamięć nie myli odbijasz dodatkowo na koniec światło Final Gatheringiem ;) Zwiększ może grubość ścian, bo coś mi świta jakiś opis podobnego problemu.
Napisano 15 Listopad 201212 l Daj x view i face orientation i sprawdź w którą stronę polygony są odwrócone. Jak już wszystkie będą na zewnątrz zwelduj vertexy
Napisano 19 Listopad 201212 l A nie dodałeś sobie może jakiegoś lens effecta??, poza tym światło przenika przez geometrię w górnym lewym rogu to może być przyczyną, zaznacz "two sided" w opcjach materiału. Albo spróbuj scenkę zrenderować z samym FG
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto