kjub Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Hej, Nie wiem za bardzo jak zatytułować wątek, ale może wyjaśnie o co chodzi. Otóż po skończeniu renderu max strasznie mi prześwietla światła. Wydaje mi się, że to coś wspólnego z GI? Już chyba wszystkie opcje przestawialem. Mental ray, FG i GI aktywne. W oknie (za świetlną kulą) mam mr Sky Portal, całości oświetla Dayligth z tym, że wyłączone jest Sunlight. Gdzie szukać przyczyny? Widoczne krawędzie to po renderowaniu fragmentowym :) Uploaded with ImageShack.us
legomir Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Wyłącz FG to de facto bardzo uproszczony model GI, więc używając fotonów mających wyższy priorytet o ile pamięć nie myli odbijasz dodatkowo na koniec światło Final Gatheringiem ;) Zwiększ może grubość ścian, bo coś mi świta jakiś opis podobnego problemu.
tetunio Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Daj x view i face orientation i sprawdź w którą stronę polygony są odwrócone. Jak już wszystkie będą na zewnątrz zwelduj vertexy
P!roman Napisano 19 Listopad 2012 Napisano 19 Listopad 2012 A nie dodałeś sobie może jakiegoś lens effecta??, poza tym światło przenika przez geometrię w górnym lewym rogu to może być przyczyną, zaznacz "two sided" w opcjach materiału. Albo spróbuj scenkę zrenderować z samym FG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się