Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Bawię się trochę w rayfire'erze i napotkałem pewien problem. Otóż gdy próbuję zaanimować obiekt(w moim przypadku talerz) tak żeby animacja kontynuowała się w konkretnym kierunku, oczywiście po uprzednim zaanimowaniu talerza i ustawieniu start animation na środek animacji talerz po prostu przestaje leciec w tym kierunku i spada nagle na dół tak jak pokazałem to na zamieszczonym filmiku. Jak sprawić by obiekt pruszał się dalej swoim torem i oczywiście dalej był interaktywny i mógł się zniszczyć?

Prosiłbym o wyjaśnienie problemu.

Z góry dziękuję.

 

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

krzywe z graph editora powinny być linearnie ustawione aby prawidłowo obliczyć przyspieszenie w następnych klatkach. Inaczej animacja jest krzywą spline, która zakrzywia się tak, że prędkość nie stała i gwałtownie sie zmniejsza przy końcu.

Napisano (edytowane)

Zmieniłem krzywe ale efekt nie uległ większej zmianie. Ma może ktoś jeszcze jakieś pomysły?

 

A nawet zaczęły dziać się dziwne rzeczy z animacją(tj. zmienia kierunki w momencie gdy animacja się zaczyna itp)

Edytowane przez Arthur321
Napisano

Rozwiązałem problem który leżał w skali. Należało wejść w Unit Setup/System Unit Setup i zmienić wartość z milimetrów na np. metry.

 

- - - Połączono posty - - -

 

Rozwiązałem problem który leżał w skali. Należało wejść w Unit Setup/System Unit Setup i zmienić wartość z milimetrów na np. metry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności