Arthur321 Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 Witam wszystkich, Bawię się trochę w rayfire'erze i napotkałem pewien problem. Otóż gdy próbuję zaanimować obiekt(w moim przypadku talerz) tak żeby animacja kontynuowała się w konkretnym kierunku, oczywiście po uprzednim zaanimowaniu talerza i ustawieniu start animation na środek animacji talerz po prostu przestaje leciec w tym kierunku i spada nagle na dół tak jak pokazałem to na zamieszczonym filmiku. Jak sprawić by obiekt pruszał się dalej swoim torem i oczywiście dalej był interaktywny i mógł się zniszczyć? Prosiłbym o wyjaśnienie problemu. Z góry dziękuję.
legomir Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 krzywe z graph editora powinny być linearnie ustawione aby prawidłowo obliczyć przyspieszenie w następnych klatkach. Inaczej animacja jest krzywą spline, która zakrzywia się tak, że prędkość nie stała i gwałtownie sie zmniejsza przy końcu.
Arthur321 Napisano 18 Listopad 2012 Autor Napisano 18 Listopad 2012 (edytowane) Zmieniłem krzywe ale efekt nie uległ większej zmianie. Ma może ktoś jeszcze jakieś pomysły? A nawet zaczęły dziać się dziwne rzeczy z animacją(tj. zmienia kierunki w momencie gdy animacja się zaczyna itp) Edytowane 18 Listopad 2012 przez Arthur321
Arthur321 Napisano 18 Listopad 2012 Autor Napisano 18 Listopad 2012 Rozwiązałem problem który leżał w skali. Należało wejść w Unit Setup/System Unit Setup i zmienić wartość z milimetrów na np. metry. - - - Połączono posty - - - Rozwiązałem problem który leżał w skali. Należało wejść w Unit Setup/System Unit Setup i zmienić wartość z milimetrów na np. metry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się