SabaruK Napisano 22 Listopad 2012 Share Napisano 22 Listopad 2012 Jak wymodelować równe koryto dla wodospadu. Mam na razie takie coś jak na obrazku po niżej i po jednej stronie jak i po drugiej brzegi są nie równe i za nic nie mogę tego wyrównać I jeszcze jedno. Jak naprawić te nierówności zaznaczone na czarno. Żeby były takie gładkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 22 Listopad 2012 Share Napisano 22 Listopad 2012 Nie wiem dokładnie jaki masz tam problem z wyrównywaniem, możesz albo pozaznaczać wierzchołki, które chcesz żeby tworzyły prostą i przeskalować, możesz też się pobawić "make planar" z którąś ze współrzędnych. Co do wygładzenia nierówności zaznaczonych na czarno - przypisz im tą samą smooth grupę jaką mają "sąsiedzi" - prawdopodobnie będzie ok. Jeżeli nie - konieczne będzie zagęszczenie siatki, ale najpierw spróbuj smooth grupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi