Sebazx6r Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 Witam mam problem z przenoszeniem modeli z Maya do max poprostu nei trzymają skali. I nawet nie chodzi o różnice jednostek. W obu prog. mam ustawione cm.
aces87 Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 Nie wiem w czym exportujesz ale ja to robie w obj i zawsze jest ok w obie strony.
Sebazx6r Napisano 26 Listopad 2012 Autor Napisano 26 Listopad 2012 w obj robilem w fbx jest konwersja do cm. Popatrzę jeszcze potem bo to taki szybki test był. P.S. Proporcje sa oki.
czaps Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Sebazx6r A ustawione masz w maxie jednostki na cm również w System Units Setup ? Nie powinno być problemu zarówno przy FBX jak i OBJ. Czasem jak scenki były z jeszcze innego programu wsadzone do Maxa a potem export do Maya miały tendencję do skalowania się o 10x + po eksporcie do Maya. Jeśli obiekt był tworzony od zera w maksie wszystko powinno pójść gładko. Pozdro czaps
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się