Napisano 23 Listopad 201212 l Witam mam problem z przenoszeniem modeli z Maya do max poprostu nei trzymają skali. I nawet nie chodzi o różnice jednostek. W obu prog. mam ustawione cm.
Napisano 24 Listopad 201212 l Nie wiem w czym exportujesz ale ja to robie w obj i zawsze jest ok w obie strony.
Napisano 26 Listopad 201212 l Autor w obj robilem w fbx jest konwersja do cm. Popatrzę jeszcze potem bo to taki szybki test był. P.S. Proporcje sa oki.
Napisano 26 Listopad 201212 l Sebazx6r A ustawione masz w maxie jednostki na cm również w System Units Setup ? Nie powinno być problemu zarówno przy FBX jak i OBJ. Czasem jak scenki były z jeszcze innego programu wsadzone do Maxa a potem export do Maya miały tendencję do skalowania się o 10x + po eksporcie do Maya. Jeśli obiekt był tworzony od zera w maksie wszystko powinno pójść gładko. Pozdro czaps
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto