Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. Nie, to nie są spline'y. To jest siatka, po angielsku "grid". W Maxie domyślnie jest włączona. Weldować, chyba masz na myśli przyciąganie do siatki? Jasne, klawiszem "s" włączasz.

 

edit:

nie zauważyłem tej linii, o którą Ci chyba chodzi. Przykro mi, nie wiem szczerze mówiąc czy w maxie jest coś takiego

Napisano
  • Autor

Ale nie chodzi mi o siatke ;)

Chodzi o te linie z których robi jakby krawędzie modelu. W viewporcie górnym lewym, na tym screenie który dałem w pierwszym poscie.

Napisano

tak, to są splajny. Troche nie lapie o co chodzi z weldowaniem do nich, chodzi o snapowanie moze ?

Napisano

Aah już rozumiem. Zobacz sobie o co chodzi z "NURBS" :) tylko w maxie chyba nadal nie jest to na najlepszym poziomie.

Napisano
  • Autor

Ja akurat preferuj polymodeling, ale te linie mi się przydadzą, bo nie zawsze wszystko dobrze widać po blueprintach.

A powiedz mi jeszcze jedno. Te spline'y można jakoś łączyć ze sobą? I czy można je swobodnie wyginać? Jakieś editable spline czy coś w tym stylu...

Napisano

Tak, normalnie możesz je modyfikować w edit spline. Łączyć tak samo. I jak najbardziej możesz włączyć snapowanie (przyciąganie) vertexów z editable poly do tych spline'ów. Stwórz na splajnach odpowiednią ilość podziałów, uaktywnij snapowanie - klawisz "s", kliknij prawym na ikonkę która Ci się podświetli:

 

General_Tip3.jpg

 

i wybierz interesującą opcję przyciągania.

Napisano

Wiesz NURBS mozna convertować na poly w May'i jest nawet taka opcja żeby robić narzedziami od NURBS w poly czasem się to nawet do gier wykorzystuje jako tzw. curve modeling. Poszukaj maxie moze takich opcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.