Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 4,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastanawia mnie jak to ma niby ułatwić pracę w programie 3d? Kran kamerowy czy tam inny steady/wózek przecież mają właśnie uwolnić kamerę, co w 3d jest kompletnie za darmo;) Inna sprawa to np sprzęt wymyślony przy pierwszym lotrze - kręcisz z ręki scenę 3d;)

Napisano
  • Autor

A ja tam myślę (chociaż jedynie mówię z pozycji obserwatora), że tym początkującym może pomóc w uzyskaniu lepszych kadrów. Czasami naprawdę ktoś pokazuje pierwszą animację, modele, tekstury, światło - wszystko gra, a kamera taka liniowa.

 

Ja to rozumiem w pewnym sensie jako takie wzorce do prawdziwych kamer.

Napisano

Chodzi o to że z punktu widzenia człowieka który stał kiedyś za kamerą to sterowanie nią w programie 3d to jest bajka;) No może jakiś symulator steadycamu dałby radę;)

Napisano

Zgodze sie z Adkiem. Czasami chce sie miec cos mniej "idealnego" dlatego w renderach dodaje sie tez szumy, dystorsje, aberracje, itp.

Napisano

Dokładnie o to chodzi Adek.. Oglądając tysiące razy np pracę kranu (nawet nie mając o tym pojęcia ze to kran) przyzwyczailiśmy się do tych ruchów w przestrzeni.. Wykorzystując ograniczenia tego urządzenia w 3d nadajmy im te dodatkowe kilka procent do realizmu.

Napisano

No dobra, ale dalej uważam że akurat kran i statyw nic nie wnoszą, oprócz niepotrzebnej geometrii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności