adek Napisano 27 Listopad 2012 Share Napisano 27 Listopad 2012 García Tuñón Nicolás udostępnił pierwszy zestaw narzędzi CamRIG z rigami kamer starających się oddać zachowanie i ruch prawdziwych kamer. Zachęcam do obejrzenia wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2688 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Listopad 2012 Share Napisano 27 Listopad 2012 Zastanawia mnie jak to ma niby ułatwić pracę w programie 3d? Kran kamerowy czy tam inny steady/wózek przecież mają właśnie uwolnić kamerę, co w 3d jest kompletnie za darmo;) Inna sprawa to np sprzęt wymyślony przy pierwszym lotrze - kręcisz z ręki scenę 3d;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 27 Listopad 2012 Autor Share Napisano 27 Listopad 2012 A ja tam myślę (chociaż jedynie mówię z pozycji obserwatora), że tym początkującym może pomóc w uzyskaniu lepszych kadrów. Czasami naprawdę ktoś pokazuje pierwszą animację, modele, tekstury, światło - wszystko gra, a kamera taka liniowa. Ja to rozumiem w pewnym sensie jako takie wzorce do prawdziwych kamer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Listopad 2012 Share Napisano 27 Listopad 2012 Chodzi o to że z punktu widzenia człowieka który stał kiedyś za kamerą to sterowanie nią w programie 3d to jest bajka;) No może jakiś symulator steadycamu dałby radę;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 27 Listopad 2012 Autor Share Napisano 27 Listopad 2012 Ale przecież w wielu sytuacjach o to chodzi, aby ruchem kamery w 3D oddać ruch prawdziwej kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZelvaBOi Napisano 27 Listopad 2012 Share Napisano 27 Listopad 2012 Zgodze sie z Adkiem. Czasami chce sie miec cos mniej "idealnego" dlatego w renderach dodaje sie tez szumy, dystorsje, aberracje, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 27 Listopad 2012 Share Napisano 27 Listopad 2012 Dokładnie o to chodzi Adek.. Oglądając tysiące razy np pracę kranu (nawet nie mając o tym pojęcia ze to kran) przyzwyczailiśmy się do tych ruchów w przestrzeni.. Wykorzystując ograniczenia tego urządzenia w 3d nadajmy im te dodatkowe kilka procent do realizmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Listopad 2012 Share Napisano 27 Listopad 2012 No dobra, ale dalej uważam że akurat kran i statyw nic nie wnoszą, oprócz niepotrzebnej geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 27 Listopad 2012 Share Napisano 27 Listopad 2012 Kran wnosi to co napisałem (to oczywiście moja teoria) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się