michal84 Napisano 28 Listopad 2012 Napisano 28 Listopad 2012 Witam Mam zrobiony budynek i każda z jego części ma oddzielną texturę i mapowanie. Da się wypalić z tego jedną dużą teksturę z cieniami by nie stracić mapowania? Po scaleniu (attach) i wypaleniu mapy będą nałożone na siebie... Może da się nałożyć dodatkowe mapowanie dla wszystkiego naraz by zachować stary wygląd mapowania a siatka poszczególnych elementów by była rozłożona obok siebie. Logicznie rzecz rozpatrując powinno to wyglądać tak że robię zdjęcie całości (render to texture) i nakładam na nowe ogólne mapowanie. Mam nadzieję że nie namieszałem i tekst jest czytelny. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to będę wdzięczny.
AdiJager Napisano 28 Listopad 2012 Napisano 28 Listopad 2012 Szczerze to nigdy tego nie próbowałem, więc nie wiem czy bezie działać: W maksie możesz przypisać modyfikatory - w tym unwrapuv do grup (tylko upewnij się, że channel jest ten sam co na obiektach w grupie). Będziesz musiał zrobić jeszcze normalise i porozkładać wyspy obok siebie.
michal84 Napisano 28 Listopad 2012 Autor Napisano 28 Listopad 2012 Wystarczy przenieść mapowania do nowego kanału i w nim nałożyć mapowanie porządkujące. Najlepiej na połączonych obiektach. AdiJager@ Na grupę mapowania nie udało mi się nałożyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się