Napisano 28 Listopad 201212 l Witam Mam zrobiony budynek i każda z jego części ma oddzielną texturę i mapowanie. Da się wypalić z tego jedną dużą teksturę z cieniami by nie stracić mapowania? Po scaleniu (attach) i wypaleniu mapy będą nałożone na siebie... Może da się nałożyć dodatkowe mapowanie dla wszystkiego naraz by zachować stary wygląd mapowania a siatka poszczególnych elementów by była rozłożona obok siebie. Logicznie rzecz rozpatrując powinno to wyglądać tak że robię zdjęcie całości (render to texture) i nakładam na nowe ogólne mapowanie. Mam nadzieję że nie namieszałem i tekst jest czytelny. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to będę wdzięczny.
Napisano 28 Listopad 201212 l Szczerze to nigdy tego nie próbowałem, więc nie wiem czy bezie działać: W maksie możesz przypisać modyfikatory - w tym unwrapuv do grup (tylko upewnij się, że channel jest ten sam co na obiektach w grupie). Będziesz musiał zrobić jeszcze normalise i porozkładać wyspy obok siebie.
Napisano 28 Listopad 201212 l Autor Wystarczy przenieść mapowania do nowego kanału i w nim nałożyć mapowanie porządkujące. Najlepiej na połączonych obiektach. AdiJager@ Na grupę mapowania nie udało mi się nałożyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto