Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam zrobiony budynek i każda z jego części ma oddzielną texturę i mapowanie. Da się wypalić z tego jedną dużą teksturę z cieniami by nie stracić mapowania?

 

Po scaleniu (attach) i wypaleniu mapy będą nałożone na siebie... Może da się nałożyć dodatkowe mapowanie dla wszystkiego naraz by zachować stary wygląd mapowania a siatka poszczególnych elementów by była rozłożona obok siebie.

 

Logicznie rzecz rozpatrując powinno to wyglądać tak że robię zdjęcie całości (render to texture) i nakładam na nowe ogólne mapowanie.

 

Mam nadzieję że nie namieszałem i tekst jest czytelny.

Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to będę wdzięczny.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczerze to nigdy tego nie próbowałem, więc nie wiem czy bezie działać:

W maksie możesz przypisać modyfikatory - w tym unwrapuv do grup (tylko upewnij się, że channel jest ten sam co na obiektach w grupie). Będziesz musiał zrobić jeszcze normalise i porozkładać wyspy obok siebie.

Napisano

Wystarczy przenieść mapowania do nowego kanału i w nim nałożyć mapowanie porządkujące. Najlepiej na połączonych obiektach.

 

AdiJager@ Na grupę mapowania nie udało mi się nałożyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności