Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam zrobiony budynek i każda z jego części ma oddzielną texturę i mapowanie. Da się wypalić z tego jedną dużą teksturę z cieniami by nie stracić mapowania?

 

Po scaleniu (attach) i wypaleniu mapy będą nałożone na siebie... Może da się nałożyć dodatkowe mapowanie dla wszystkiego naraz by zachować stary wygląd mapowania a siatka poszczególnych elementów by była rozłożona obok siebie.

 

Logicznie rzecz rozpatrując powinno to wyglądać tak że robię zdjęcie całości (render to texture) i nakładam na nowe ogólne mapowanie.

 

Mam nadzieję że nie namieszałem i tekst jest czytelny.

Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to będę wdzięczny.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczerze to nigdy tego nie próbowałem, więc nie wiem czy bezie działać:

W maksie możesz przypisać modyfikatory - w tym unwrapuv do grup (tylko upewnij się, że channel jest ten sam co na obiektach w grupie). Będziesz musiał zrobić jeszcze normalise i porozkładać wyspy obok siebie.

Napisano
  • Autor

Wystarczy przenieść mapowania do nowego kanału i w nim nałożyć mapowanie porządkujące. Najlepiej na połączonych obiektach.

 

AdiJager@ Na grupę mapowania nie udało mi się nałożyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności