Jump to content

Render to texture kilku obiektów


Recommended Posts

Witam

 

Mam zrobiony budynek i każda z jego części ma oddzielną texturę i mapowanie. Da się wypalić z tego jedną dużą teksturę z cieniami by nie stracić mapowania?

 

Po scaleniu (attach) i wypaleniu mapy będą nałożone na siebie... Może da się nałożyć dodatkowe mapowanie dla wszystkiego naraz by zachować stary wygląd mapowania a siatka poszczególnych elementów by była rozłożona obok siebie.

 

Logicznie rzecz rozpatrując powinno to wyglądać tak że robię zdjęcie całości (render to texture) i nakładam na nowe ogólne mapowanie.

 

Mam nadzieję że nie namieszałem i tekst jest czytelny.

Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to będę wdzięczny.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Szczerze to nigdy tego nie próbowałem, więc nie wiem czy bezie działać:

W maksie możesz przypisać modyfikatory - w tym unwrapuv do grup (tylko upewnij się, że channel jest ten sam co na obiektach w grupie). Będziesz musiał zrobić jeszcze normalise i porozkładać wyspy obok siebie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy