Skocz do zawartości

Problem z przezroczystoscia szkla z mapa w environment.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koledzy,

 

Mam taki problem, ze jak wrzucam mape w environment i ma ona byc tlem dla mojego obrazka i obiektu, ktory renderuje, ta mapa sie pojawia na szkle w dziwny sposob - tz za szklem bezposrednio juz jest jakby tylko ona, i render/szklo nie uwzglednia tego, co jeszcze jest za nim, przed tlem. Obrazek pokazuje o co mi chodzi - kolumna widac jakby byla cala za szklem, a tymczasem jest tam jeszcze kawalek daszku po drodze, ktory przeciez ja przyslania.

 

Moglby ktos powiedziec, jak trzeba by ustawic environment zeby ta przeziernosc byla prawidlowa?

 

dzieki

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przecież daszek jest widoczny za szybą. Za mało, fakt, ale to kwestia fresnela.

 

Teraz do mnie dotarło, że ten budynek z tylu to jest mapa env, a nie twój model. Problem w tym, że w szybie odbija ci się dokładnie ten sam obrazek, ktory masz w tle, z dokłądnie tym samym mapowaniem.

Musisz wejśc w opcje bitmapy i w Coordinates przestawić z Texture na Environ, i w Mapping ustawić spherical.

Napisano (edytowane)

no ok deshu, ale jezeli zrobie spherical, to tlo tez nie bedzie plaskie...

a ja chce miec tlo jak jest.

Edytowane przez kielbasa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności