Jump to content

Problem z przezroczystoscia szkla z mapa w environment.


kielbasa

Recommended Posts

Koledzy,

 

Mam taki problem, ze jak wrzucam mape w environment i ma ona byc tlem dla mojego obrazka i obiektu, ktory renderuje, ta mapa sie pojawia na szkle w dziwny sposob - tz za szklem bezposrednio juz jest jakby tylko ona, i render/szklo nie uwzglednia tego, co jeszcze jest za nim, przed tlem. Obrazek pokazuje o co mi chodzi - kolumna widac jakby byla cala za szklem, a tymczasem jest tam jeszcze kawalek daszku po drodze, ktory przeciez ja przyslania.

 

Moglby ktos powiedziec, jak trzeba by ustawic environment zeby ta przeziernosc byla prawidlowa?

 

dzieki

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Przecież daszek jest widoczny za szybą. Za mało, fakt, ale to kwestia fresnela.

 

Teraz do mnie dotarło, że ten budynek z tylu to jest mapa env, a nie twój model. Problem w tym, że w szybie odbija ci się dokładnie ten sam obrazek, ktory masz w tle, z dokłądnie tym samym mapowaniem.

Musisz wejśc w opcje bitmapy i w Coordinates przestawić z Texture na Environ, i w Mapping ustawić spherical.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy