Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Koledzy,

 

Mam taki problem, ze jak wrzucam mape w environment i ma ona byc tlem dla mojego obrazka i obiektu, ktory renderuje, ta mapa sie pojawia na szkle w dziwny sposob - tz za szklem bezposrednio juz jest jakby tylko ona, i render/szklo nie uwzglednia tego, co jeszcze jest za nim, przed tlem. Obrazek pokazuje o co mi chodzi - kolumna widac jakby byla cala za szklem, a tymczasem jest tam jeszcze kawalek daszku po drodze, ktory przeciez ja przyslania.

 

Moglby ktos powiedziec, jak trzeba by ustawic environment zeby ta przeziernosc byla prawidlowa?

 

dzieki

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 674
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przecież daszek jest widoczny za szybą. Za mało, fakt, ale to kwestia fresnela.

 

Teraz do mnie dotarło, że ten budynek z tylu to jest mapa env, a nie twój model. Problem w tym, że w szybie odbija ci się dokładnie ten sam obrazek, ktory masz w tle, z dokłądnie tym samym mapowaniem.

Musisz wejśc w opcje bitmapy i w Coordinates przestawić z Texture na Environ, i w Mapping ustawić spherical.

Napisano
  • Autor

no ok deshu, ale jezeli zrobie spherical, to tlo tez nie bedzie plaskie...

a ja chce miec tlo jak jest.

Edytowane przez kielbasa

Napisano
  • Autor

Probowalem tak, nic to nie daje.

Dobra, szkoda na to czasu. wybuduje jakies otoczenie i postawie plany z mapami.

dzieki za pomoc.

Napisano

Hehe nic nie daje? No spoko, ja bym powalczył. Edukacja ponad wszystko:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności