Bo Jensen Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Witam, Uprzejmie prosze o pomoc. Podczas teksturowania przedmiotow w moim projekcie, po nacisnieciu ikony assigne material to selection tekstura automatycznie multiplikuje sie. Po nalozeniu materialu np. na model jablka, zamiast jednej tekstury, pojawia sie gesta siatka zmultiplikowanych miniaturek tekstury. W jaki sposob i gdzie moge zmienic ustawienia programu, zeby tekstura nakladala sie prawidlowo. z powazaniem. Bo Jensen
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Musisz pobawić się mapowaniem. Zapoznaj się z modyfikatorem Unwrap UVW. Do prostszych kształtów - UVW Map. W "ostateczności" spróbuj modyfikatora Map Scaler. Najlepiej jednak żebyś Unwrapa opanował, najbardziej opłacalne.
Bo Jensen Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 Dziekuje za odpowiedz, lecz nadal - jezeli mozna, bede drazyl temat:) Mapy buduje sobie sam w Photoshopie, od diffuse poprzez bump, reflections itd, przy mapowaniu duzych powierzchni np. scian czy podlog oczywiscie tekstury seamless. Korzystam czesto z obu opcji, ktore wymieniles w swym poscie. W 90 procentach nie uzywam opcji Real World. Postaram wiec pobawic modyfikatorem Map Scaler. Moze to jest to, czego szukam. Dziekuje za pomoc, Bo
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Oczywiście oprócz map scalera możesz też pobawić się tillingiem, w samych opcjach bitmapy w materiale :) Powodzenia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się