Skocz do zawartości

blad przy prostym nakladaniu tekstury w 3ds max i Vray


Bo Jensen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Uprzejmie prosze o pomoc.

Podczas teksturowania przedmiotow w moim projekcie, po nacisnieciu ikony assigne material to selection tekstura automatycznie multiplikuje sie. Po nalozeniu materialu np. na model jablka, zamiast jednej tekstury, pojawia sie gesta siatka zmultiplikowanych miniaturek tekstury.

W jaki sposob i gdzie moge zmienic ustawienia programu, zeby tekstura nakladala sie prawidlowo.

z powazaniem.

Bo Jensen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dziekuje za odpowiedz, lecz nadal - jezeli mozna, bede drazyl temat:)

Mapy buduje sobie sam w Photoshopie, od diffuse poprzez bump, reflections itd, przy mapowaniu duzych powierzchni np. scian czy podlog oczywiscie tekstury seamless. Korzystam czesto z obu opcji, ktore wymieniles w swym poscie. W 90 procentach nie uzywam opcji Real World. Postaram wiec pobawic modyfikatorem Map Scaler. Moze to jest to, czego szukam.

Dziekuje za pomoc,

Bo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności