Jump to content

blad przy prostym nakladaniu tekstury w 3ds max i Vray


Bo Jensen

Recommended Posts

Witam,

Uprzejmie prosze o pomoc.

Podczas teksturowania przedmiotow w moim projekcie, po nacisnieciu ikony assigne material to selection tekstura automatycznie multiplikuje sie. Po nalozeniu materialu np. na model jablka, zamiast jednej tekstury, pojawia sie gesta siatka zmultiplikowanych miniaturek tekstury.

W jaki sposob i gdzie moge zmienic ustawienia programu, zeby tekstura nakladala sie prawidlowo.

z powazaniem.

Bo Jensen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dziekuje za odpowiedz, lecz nadal - jezeli mozna, bede drazyl temat:)

Mapy buduje sobie sam w Photoshopie, od diffuse poprzez bump, reflections itd, przy mapowaniu duzych powierzchni np. scian czy podlog oczywiscie tekstury seamless. Korzystam czesto z obu opcji, ktore wymieniles w swym poscie. W 90 procentach nie uzywam opcji Real World. Postaram wiec pobawic modyfikatorem Map Scaler. Moze to jest to, czego szukam.

Dziekuje za pomoc,

Bo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy