LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Mam problem z wyświetlaniem bitmapy w postaci podkładu mapowego we viewporcie, bo program strasznie redukuje mi rozdzielczość tego jpga (ustawiam go jako materiał nadany płaszczyźnie). Pytanie jest następujące, czy można ustawić jakość wyświetlanej w oknie modelowania tekstury (potrzebuję odrysować z podkładu dokładne kontury, które nikną przy redukcji rozdzielczości)?. Chyba, że w inny sposób ustawić podkład? Z góry dzięki
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Wejdź w Customize->preferences->viewports i tam klik na Configure Driver... Nie pamiętam szczerze mówiąc dokładnie jak to tam wygląda, a w tym momencie nie mogę sprawdzić - ale będą w dwóch miejscach guziczki z liczbami będącymi którąś tam potęgą "2" - czyli jakieś 256, 512, 1024. Ustaw tam jedno i drugie na maxa, dodatkowo zaznacz ptaszkiem "Match bitmap size as closely as possible" i powinno wszystko ładnie grać.
LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 No! Nareszcie wygląda po ludzku! :) Dokładnie o to chodziło, dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się