Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z wyświetlaniem bitmapy w postaci podkładu mapowego we viewporcie, bo program strasznie redukuje mi rozdzielczość tego jpga (ustawiam go jako materiał nadany płaszczyźnie). Pytanie jest następujące, czy można ustawić jakość wyświetlanej w oknie modelowania tekstury (potrzebuję odrysować z podkładu dokładne kontury, które nikną przy redukcji rozdzielczości)?. Chyba, że w inny sposób ustawić podkład? Z góry dzięki

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wejdź w Customize->preferences->viewports i tam klik na Configure Driver... Nie pamiętam szczerze mówiąc dokładnie jak to tam wygląda, a w tym momencie nie mogę sprawdzić - ale będą w dwóch miejscach guziczki z liczbami będącymi którąś tam potęgą "2" - czyli jakieś 256, 512, 1024. Ustaw tam jedno i drugie na maxa, dodatkowo zaznacz ptaszkiem "Match bitmap size as closely as possible" i powinno wszystko ładnie grać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności