plasti Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 (edytowane) witam forumowiczow wrzucam taka mala compo animacje iron mana na filmowym footage'u, kinomaniacy znaja :D dodaje rowniez maly breakdown modelowane, rigowane, animowane, w 3ds max renderowane w vray'u rekonstrukcja plejta w AE kompozycja calosci w Nuke bullet time w AE i jeszcze drzewko nuka, wiem ze niektorzy lubia :D pozdrawiam Edytowane 16 Grudzień 2012 przez plasti
MaciekGliwa Napisano 17 Grudzień 2012 Napisano 17 Grudzień 2012 hej! kompozycyjnie wyglada bardzo ladnie, fajnie zobaczyc wszystkie pasy z kompozycji. Mysle ze moglbys popracowac troszke nad sama animacja iron mana. Obecnie wyglada troszke sztywnie, chodzi mi o sama mechanike ciala, zupelnie jakby energia uderzenia po wbiciu samochodu w ziemie gdzies wyparowala, oczekiwalbym wiecej reakcji na samym ciele iron mana. Generalnie bardzo na plus! pozdrawiam! Maciek
wroniec Napisano 17 Grudzień 2012 Napisano 17 Grudzień 2012 Faktycznie tak jak napisał powyżej MaciekGliwa, nie czuć reakcji ciała Iron Mana po uderzeniu. Powinien po uderzeniu opaść jeszcze trochę niżej, mocniej się zgiąć/przykucnąć i potem lekko wyprostować. Kompozycja genialna.
plasti Napisano 17 Grudzień 2012 Autor Napisano 17 Grudzień 2012 dzieki panowie, co do animacji postaci celowalem bardziej w maszyne niz w postac ludzka, moze dlatego tak to wyglada, ale na swoja obrone wysoki sadzie moge podac iz animacja nie jest moim najmocniejszym punktem :)))
blinq Napisano 17 Grudzień 2012 Napisano 17 Grudzień 2012 Baaaardzo ładne! Do animacji rzeczywiscie mozna sie przyczepić, ale render za to bardzo łądnie wyszedł :) Gratulacje!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się