Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

witam forumowiczow

 

wrzucam taka mala compo animacje iron mana na filmowym footage'u, kinomaniacy znaja :D

 

 

 

dodaje rowniez maly breakdown

 

 

 

 

modelowane, rigowane, animowane, w 3ds max

renderowane w vray'u

rekonstrukcja plejta w AE

kompozycja calosci w Nuke

bullet time w AE

 

 

i jeszcze drzewko nuka, wiem ze niektorzy lubia :D

 

treet.jpg

 

 

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez plasti
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hej!

kompozycyjnie wyglada bardzo ladnie, fajnie zobaczyc wszystkie pasy z kompozycji. Mysle ze moglbys popracowac troszke nad sama animacja iron mana. Obecnie wyglada troszke sztywnie, chodzi mi o sama mechanike ciala, zupelnie jakby energia uderzenia po wbiciu samochodu w ziemie gdzies wyparowala, oczekiwalbym wiecej reakcji na samym ciele iron mana.

Generalnie bardzo na plus!

 

pozdrawiam!

 

Maciek

Napisano

Faktycznie tak jak napisał powyżej MaciekGliwa, nie czuć reakcji ciała Iron Mana po uderzeniu. Powinien po uderzeniu opaść jeszcze trochę niżej, mocniej się zgiąć/przykucnąć i potem lekko wyprostować.

Kompozycja genialna.

Napisano

dzieki panowie, co do animacji postaci celowalem bardziej w maszyne niz w postac ludzka, moze dlatego tak to wyglada, ale na swoja obrone wysoki sadzie moge podac iz animacja nie jest moim najmocniejszym punktem :)))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności