Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam forumowiczow

 

wrzucam taka mala compo animacje iron mana na filmowym footage'u, kinomaniacy znaja :D

 

 

 

dodaje rowniez maly breakdown

 

 

 

 

modelowane, rigowane, animowane, w 3ds max

renderowane w vray'u

rekonstrukcja plejta w AE

kompozycja calosci w Nuke

bullet time w AE

 

 

i jeszcze drzewko nuka, wiem ze niektorzy lubia :D

 

treet.jpg

 

 

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez plasti

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej!

kompozycyjnie wyglada bardzo ladnie, fajnie zobaczyc wszystkie pasy z kompozycji. Mysle ze moglbys popracowac troszke nad sama animacja iron mana. Obecnie wyglada troszke sztywnie, chodzi mi o sama mechanike ciala, zupelnie jakby energia uderzenia po wbiciu samochodu w ziemie gdzies wyparowala, oczekiwalbym wiecej reakcji na samym ciele iron mana.

Generalnie bardzo na plus!

 

pozdrawiam!

 

Maciek

Napisano

Faktycznie tak jak napisał powyżej MaciekGliwa, nie czuć reakcji ciała Iron Mana po uderzeniu. Powinien po uderzeniu opaść jeszcze trochę niżej, mocniej się zgiąć/przykucnąć i potem lekko wyprostować.

Kompozycja genialna.

Napisano
  • Autor

dzieki panowie, co do animacji postaci celowalem bardziej w maszyne niz w postac ludzka, moze dlatego tak to wyglada, ale na swoja obrone wysoki sadzie moge podac iz animacja nie jest moim najmocniejszym punktem :)))

Napisano

Baaaardzo ładne! Do animacji rzeczywiscie mozna sie przyczepić, ale render za to bardzo łądnie wyszedł :) Gratulacje!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności