Napisano 16 Grudzień 201212 l witam forumowiczow wrzucam taka mala compo animacje iron mana na filmowym footage'u, kinomaniacy znaja :D dodaje rowniez maly breakdown modelowane, rigowane, animowane, w 3ds max renderowane w vray'u rekonstrukcja plejta w AE kompozycja calosci w Nuke bullet time w AE i jeszcze drzewko nuka, wiem ze niektorzy lubia :D pozdrawiam Edytowane 16 Grudzień 201212 l przez plasti
Napisano 17 Grudzień 201212 l hej! kompozycyjnie wyglada bardzo ladnie, fajnie zobaczyc wszystkie pasy z kompozycji. Mysle ze moglbys popracowac troszke nad sama animacja iron mana. Obecnie wyglada troszke sztywnie, chodzi mi o sama mechanike ciala, zupelnie jakby energia uderzenia po wbiciu samochodu w ziemie gdzies wyparowala, oczekiwalbym wiecej reakcji na samym ciele iron mana. Generalnie bardzo na plus! pozdrawiam! Maciek
Napisano 17 Grudzień 201212 l Faktycznie tak jak napisał powyżej MaciekGliwa, nie czuć reakcji ciała Iron Mana po uderzeniu. Powinien po uderzeniu opaść jeszcze trochę niżej, mocniej się zgiąć/przykucnąć i potem lekko wyprostować. Kompozycja genialna.
Napisano 17 Grudzień 201212 l Autor dzieki panowie, co do animacji postaci celowalem bardziej w maszyne niz w postac ludzka, moze dlatego tak to wyglada, ale na swoja obrone wysoki sadzie moge podac iz animacja nie jest moim najmocniejszym punktem :)))
Napisano 17 Grudzień 201212 l Baaaardzo ładne! Do animacji rzeczywiscie mozna sie przyczepić, ale render za to bardzo łądnie wyszedł :) Gratulacje!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto