peerbe111 Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Pewnie dla Was proste pytanie. Mam model w formacie *max już oteksturowany. Chce te tekstury usunąć z tego modelu. Jak to zrobić?
Traitor Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Przypisz bryle nowy, pusty material, lub pousuwaj recznie mapy ze slotow w aktualnym materiale.
Miłosz3ds Napisano 22 Grudzień 2012 Napisano 22 Grudzień 2012 Albo Utilities -> More... -> UVW Remove. I tam klik na Materials.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się