Napisano 27 Grudzień 201212 l Witam Jak w temacie czy jest jakaś znacząca różnica jeżeli chodzi o użycie którejś z tych funkcji podczas wygładzania modelu? Osobiście podczas pracy jako podglądu efektu modelowania używam Use nurbs subdivision ( w panelu Editable Poly zakładka Subdivision Surface). Która z tych opcji wygładzania dedykowana jest jako finalny modyfikator modelu? Opcja Use nurbs subdivision ma tę zaletę że po ponownym wczytaniu pliku nadal jest edytowalny w odróżnieniu od Smooth czy Turbosmooth. Próbowałem modyfikować bryłę ( dodając kolejne wyjęcia) po dodaniu modyfikatorów smooth i klops. Żeby wygładzić nowe kształty trzeba znowu użyć tego parametru co prowadzi do drastycznego zagęszczenia siatki na elementach na których już wcześniej użyłem tego modyfikatora. Makabra :).
Napisano 27 Grudzień 201212 l NURMS subdivision a nie nurbs. Nurbs to coś innego. Uzywaj co Ci pasuje, nurms i turbosmooth to praktycznie to samo, smooth to grupy wygładzania - nie zagęszcza siatki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto