kato555 Napisano 27 Grudzień 2012 Napisano 27 Grudzień 2012 Witam Jak w temacie czy jest jakaś znacząca różnica jeżeli chodzi o użycie którejś z tych funkcji podczas wygładzania modelu? Osobiście podczas pracy jako podglądu efektu modelowania używam Use nurbs subdivision ( w panelu Editable Poly zakładka Subdivision Surface). Która z tych opcji wygładzania dedykowana jest jako finalny modyfikator modelu? Opcja Use nurbs subdivision ma tę zaletę że po ponownym wczytaniu pliku nadal jest edytowalny w odróżnieniu od Smooth czy Turbosmooth. Próbowałem modyfikować bryłę ( dodając kolejne wyjęcia) po dodaniu modyfikatorów smooth i klops. Żeby wygładzić nowe kształty trzeba znowu użyć tego parametru co prowadzi do drastycznego zagęszczenia siatki na elementach na których już wcześniej użyłem tego modyfikatora. Makabra :).
mafida Napisano 27 Grudzień 2012 Napisano 27 Grudzień 2012 NURMS subdivision a nie nurbs. Nurbs to coś innego. Uzywaj co Ci pasuje, nurms i turbosmooth to praktycznie to samo, smooth to grupy wygładzania - nie zagęszcza siatki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się