Skocz do zawartości

Smooth/Turbosmooth czy Use nurbs subdivision?


kato555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jak w temacie czy jest jakaś znacząca różnica jeżeli chodzi o użycie którejś z tych funkcji podczas wygładzania modelu? Osobiście podczas pracy jako podglądu efektu modelowania używam Use nurbs subdivision ( w panelu Editable Poly zakładka Subdivision Surface). Która z tych opcji wygładzania dedykowana jest jako finalny modyfikator modelu? Opcja Use nurbs subdivision ma tę zaletę że po ponownym wczytaniu pliku nadal jest edytowalny w odróżnieniu od Smooth czy Turbosmooth. Próbowałem modyfikować bryłę ( dodając kolejne wyjęcia) po dodaniu modyfikatorów smooth i klops. Żeby wygładzić nowe kształty trzeba znowu użyć tego parametru co prowadzi do drastycznego zagęszczenia siatki na elementach na których już wcześniej użyłem tego modyfikatora. Makabra :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności