FUNKYszou Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 Witam wszystkich. chciałbym zrobić pudełko na pierścionek w 100% tzn tekstury, materiał itp. zrobiłem sam model i zastanawiam się nad siatką. Wszystko jest w porządku? jak to wygląda. (wiem, iż jest to prosty model ale nigdy jeszcze nic nie teksturowałem także chciałbym wiedzieć)
indian Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 siatka jest dobra, nic nie spuje się na modelu więc jest git :)
FUNKYszou Napisano 29 Grudzień 2012 Autor Napisano 29 Grudzień 2012 dodałem teksture choć nie wiem jak mi to wyszło, pozostawiam wam to ocenić (pierwszy raz bawiłem się z uvw unwrap). Póki co bez materiału wewnętrznego.
FUNKYszou Napisano 29 Grudzień 2012 Autor Napisano 29 Grudzień 2012 Mam problem, otóż w renderach jak i viewporcie drewniane elementy stały się przeźroczyste, a wszystkie opcje które sprawiłyby to są wyłączone, kompletnie nie wiem o co chodzi. Na początku myślałem iż jest to wina opacity bo wkradło się coś tam, ale wyczyściłem to i nadal jest coś nie tak... a oto problem, na renderze jest to mniej wyraźne ale jest i bije po oczach. (na renderze wyżej też to lekko widać, wcześniej tego nie zauważyłem)
indian Napisano 29 Grudzień 2012 Napisano 29 Grudzień 2012 wywal mapkę z Refract, i daj kolor na 100% czarny
FUNKYszou Napisano 29 Grudzień 2012 Autor Napisano 29 Grudzień 2012 Dzięki, pomogło, tylko jeżeli mógłbym się jeszcze dowiedzieć dlaczego tak się stało i dlaczego w viewporcie tak pozostało?
indian Napisano 29 Grudzień 2012 Napisano 29 Grudzień 2012 viewport pokazuje mniej więcej jak będzie wyglądał obiekt po wyrenderowaniu, przy odpowiednich ustawieniach. miałeś prześwitujący obiekt ponieważ, miałeś nadany materiał, który był przeźroczysty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się