Gość Em1 Napisano 30 Grudzień 2012 Share Napisano 30 Grudzień 2012 Witam wszystkich! Mam problem z budynkiem, który usiłuję wymodelować. Ze względu na potrzebę zaokrąglonych narożników w okolicy dachu, zdecydowałam się na modelowanie całej bryły z jednego boxa. Problem zaczął się przy wycinaniu otworów okiennych, ponieważ siatka została naruszona i niezależnie od tego czy tekstura jest nałożona na bryłę, czy nie, pojawiła się deformacja widoczna zarówno przy renderingu, jak i bez. Proszę odpowiedź czy da się to naprawić w jakiś sposób, jeśli tak to jak, albo chociaż wskazówkę, jak wymodelować to w inny sposób. Print screen http://imgur.com/o0og3&MpTY5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 30 Grudzień 2012 Share Napisano 30 Grudzień 2012 Zaznacz całą bryłę w trybie polygon i w Smoothing Groups kliknij Auto Smooth, powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 30 Grudzień 2012 Share Napisano 30 Grudzień 2012 I ogarnij sobie siateczkę żeby była poprawna, mniejsze prawdopodobieństwo, że wywalą Ci jakieś błędy. Okna zwykłym cutem ze sobą połącz, lewą stronę budynku na górze tak samo. Kilka ruchów i od razu będzie dużo lepiej. Teraz kroi Ci to budynek na trójkąty jak sobie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Em1 Napisano 30 Grudzień 2012 Share Napisano 30 Grudzień 2012 Wielkie dzięki, wygląda na to, że teraz już będzie dobrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi