Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich! Mam problem z budynkiem, który usiłuję wymodelować. Ze względu na potrzebę zaokrąglonych narożników w okolicy dachu, zdecydowałam się na modelowanie całej bryły z jednego boxa. Problem zaczął się przy wycinaniu otworów okiennych, ponieważ siatka została naruszona i niezależnie od tego czy tekstura jest nałożona na bryłę, czy nie, pojawiła się deformacja widoczna zarówno przy renderingu, jak i bez. Proszę odpowiedź czy da się to naprawić w jakiś sposób, jeśli tak to jak, albo chociaż wskazówkę, jak wymodelować to w inny sposób. Print screen http://imgur.com/o0og3&MpTY5

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 776
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaznacz całą bryłę w trybie polygon i w Smoothing Groups kliknij Auto Smooth, powinno pomóc

Napisano

I ogarnij sobie siateczkę żeby była poprawna, mniejsze prawdopodobieństwo, że wywalą Ci jakieś błędy. Okna zwykłym cutem ze sobą połącz, lewą stronę budynku na górze tak samo. Kilka ruchów i od razu będzie dużo lepiej. Teraz kroi Ci to budynek na trójkąty jak sobie chce.

Napisano

Wielkie dzięki, wygląda na to, że teraz już będzie dobrze:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności