Jump to content

vrmesh - problem podczas renderowania


Recommended Posts

Panie i Panowie,

mam drobny problem z wyrenderowaniem obiektów typu vrmesh. Dawno z tymi obiektami nie pracowałem, więc wyleciało mi z parę rzeczy z głowy. A rozwiązania problemu nie mogę znaleźć ani na forum, ani przez google :(

 

Problem:

Występuje on w jednym moim dokumencie, do którego sięgam po dłuższej przerwie. Wnioskuję, że to kwestia przełączenia jakiegoś wichajstra, który umożliwia wyłącznie prawdziwej postaci pliku vrmesh, żeby niepotrzebnie nie tracić czasu na renderowanie próbnych ujęć. A problem polega na tym, ze dany obiekt "vrmesh" renderuje mi się w postaci jaka jest ustawiona w opcji "MeshProxy params --> Display". Zatem jeśli ustawię "bounding box" renderują mi się boxy... :/ włącznie pozostałych opcji kończy się zamuleniem 3ds przy dużej ilość obiektów vrmesh, które występują w dokumencie...

Oczywiście w nowym dokumencie problem nie występuje :)

 

Będę wdzięczny za pomoc w ustaleniu pozycji tego przełącznika ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak mam, UVW Map...ale jak sięgam pamięcią kiedyś to działało bez problemu. Jednak z powodu dużej ilości tych obiektów wydaje mi się, że była opcja, aby te obiekty vrmesh na czas próbnych renredów uprościć właśnie do boxów... a skleroza nie boli :D no i jestem teraz w kropce hehehe

 

edit: ale teraz patrzę, że wyłącznie UVW Map coś tam pomaga, ale... tak nałożona tekstura jest mi niepotrzebna ;)

 

edit 2: no dobrze, przetestowałem na pustym, nowym dokumencie i tam również po dodaniu UVW Map pojawia się problem renderowania boxów... zatem jak oteksturować vrmesh na podobieństwo UVW Map, aby 3ds renderował właściwy obiekt, a nie boxy? Oczywiście przy uniknięciu włączania opcji innej niż "bounding box" w "MeshProxy params --> Display"?

Edited by god_of_dump
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy