Napisano 11 Styczeń 201312 l Czesc Staram sie ustawic identycznie perspektywę tla, czyli mapy HDR nawiniętej na sphere z obiektem. I wychodzi jak widac... [ATTACH=CONFIG]88868[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]88866[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]88867[/ATTACH] Czy istnieją preferowane ustawienia lub kamery ktore pozwola uzyskac jednolity efekt. Albo inaczej jak do tego tematu podejsc aby wyszlo prawidlowo. Chce zanimowac kamere dookola obiektu, wraz z tlem. Jakiekolwiek uwagi mile widziane. Obiekt czolgu i podstawa pod wzgledem materialu i tekstur jeszcze do zrobienia. pozdrawiam Eryk Edytowane 13 Styczeń 201312 l przez erykowal
Napisano 12 Styczeń 201312 l Bardzo zjechałeś tą mapę musisz to naprawić. Dodaj jeszcze jakies obiekty3D -jest łyso. To nie "martwa natura" ze dzbankiem. ;P Nie jestem pewna ale moze zmiana ogniskowej kamery moze Ci pomoc. Zobacz czy w pliku z mapa jest info jakim obiektywem bylo robione zdjęcie i te same parametry daj w - real lens camera. Tu głośno myślę i nie jestem pewna, czy pomoże. pozdrawiam
Napisano 13 Styczeń 201312 l Eryk, ustaw kamere centralnie, a obiekt niech sobie lewituje byle byl zgodny z postawa z hdr. Bedziesz mial perspektywe zgodną niezalenie od ogniskowej. Jezeli uzywasz sceny z wrzesnia to ona jest pod pakshoty gdzie wszystko jest odwrotnie niz teraz potrzebujesz.
Napisano 13 Styczeń 201312 l Autor Dodalem troche balaganu ale i tak jest kiszka. [ATTACH=CONFIG]88920[/ATTACH] Faktycznie zmienie ustawienia z kamerą do centrum. tylko powali sie cale oswitlenie... Tak to jest na bazie twojej sceny. Ale pojawil sie kolejny problem podstawa -floor. Macie moze jakies dobre rozwiazanie z materialem do tego obiektu. Shadow cather do momentu gdy uzywa sie go bez refleksji jest ok. Ale po dodaniu + blurreflection widac krawedzie podstawy i nie potrafie wymaskowac refleksji tak aby wygasala przed koncem. Moze macie inny trick?????????
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto