Napisano 11 Styczeń 201312 l Witam, Chcialbym pokazac projekt ktorym sie od jakiegos czasu zajmuje. Jest to apartament Barra Funda zaprojektowany przez Kwartet Arquitetura. Mysle ze jestem coraz blizszy ukonczenia tej scenki, w ktorej chcialbym zrobic kilka fajnych ujęć. :) Narazie prezentuje pierwsze, liczac na kilka slow waszej opini (co moglbym poprawic, dopracowac, zmienic etc.) Program to 3ds max + vray Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]88874[/ATTACH]
Napisano 11 Styczeń 201312 l Daj większe ujęcie. Materiały są wybitnie do poprawy w pierwszej kolejności podłoga, Popraw kamerę bo ci się ściany wywracają. Światło jest całkowicie nienaturalne w tym pomieszczeniu ;)
Napisano 11 Styczeń 201312 l Autor Dzieki za odpowiedz. Dolaczam troche wieksze ujecie. Jesli mozesz sprecyzuj bardziej co powinienem poprawic :P. Tutaj swiece vraysunem +vraysky i halogeny iesy ktore w sumie malo swiatla daja. Z góry dzieki za odp. [ATTACH=CONFIG]88876[/ATTACH]
Napisano 11 Styczeń 201312 l Podłoga jest całkowicie matowa dobrze jak byś dodał trochę refleksów, przydałby sie jakiś bump w materiale aby niebyła tak gładka. Czy robiłeś postpro przez dodanie ambient occlusion?
Napisano 12 Styczeń 201312 l Autor dodalem troche wiecej odbic na podloge i wrzucilem bumpa. Postpro nie robilem, poki co ao mam wlaczone w GI. Licze na dalsze uwagi : ) [ATTACH=CONFIG]88885[/ATTACH]
Napisano 13 Styczeń 201312 l Masz w materiale podłogi przy reflection zapewne ustawiony szary kolor on powoduje że podłoga jest o szary zmatowieniu jeśli pracujesz na gamma 2,2 to spokojnie kolor można tu ustawić w zakresie 10-30. Czy materiał na ścianach i suficie ma jakąś mapkę bump czy jest to czysty biały vraymtl, jeśli tak to warto dać do bump mapę cellular oczywiście z zwielokrotnionym tilingiem. Daj ustawiana rendera, świateł i kamery ;)
Napisano 14 Styczeń 201312 l Autor Dzieki za odp. Dolaczam ustawienia materialu podlogi, z tym ze na podloge dalem overridemtl i pod base material w GI dalem szary kolor (?). W reflect kolor szary wartosc 120. Material na scianach jest zwykly bialy, ale w takim razie wrzuce mu w bumpa mape cellular :)! Dolaczam nastawy rendera, vray suna i iesow, kamery tez :)! Z gory dzieki za odp. [ATTACH=CONFIG]88926[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88927[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88928[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88929[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88930[/ATTACH]
Napisano 14 Styczeń 201312 l Autor [ATTACH=CONFIG]88931[/ATTACH]screen ustawien kamery nie zalapal sie do ostatniego posta ; )
Napisano 14 Styczeń 201312 l Autor [ATTACH=CONFIG]88935[/ATTACH]Podloga mysle ze wyglada juz w miare, co do swiatla nie jestem jeszcze przekonany ; )!
Napisano 14 Styczeń 201312 l zacznij zapełniać pokój bo światło zacznie się troszkę inaczej zachowywać jak dodasz meble zasłony i rożne kolorowe elementy.podłoga zaczyna naprwde fajnie wyglądać;)
Napisano 1 Luty 201312 l Autor witam, dolaczam maly update. Opinie mile widziane. http://img706.imageshack.us/img706/6330/62559117.jpg
Napisano 6 Luty 201312 l Autor kolejne updaty, dodane tlo i troche dywan zmienilem. Jedno ujecie z DOFem http://www.iner3d.com/33.jpg http://www.iner3d.com/37.jpg
Napisano 7 Luty 201312 l Ja bym wyłączył teraz to AO, wprowadza zamęt i nie wiadomo czy światło i materiały są dobrze ustawione. Np ta sofa wygląda trochę dziwnie, ma dziwne cienie, myślę że może to być przez AO. Ten element można dodać na końcu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto