Iner Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Witam, Chcialbym pokazac projekt ktorym sie od jakiegos czasu zajmuje. Jest to apartament Barra Funda zaprojektowany przez Kwartet Arquitetura. Mysle ze jestem coraz blizszy ukonczenia tej scenki, w ktorej chcialbym zrobic kilka fajnych ujęć. :) Narazie prezentuje pierwsze, liczac na kilka slow waszej opini (co moglbym poprawic, dopracowac, zmienic etc.) Program to 3ds max + vray Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]88874[/ATTACH]
shadowsexpe Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Daj większe ujęcie. Materiały są wybitnie do poprawy w pierwszej kolejności podłoga, Popraw kamerę bo ci się ściany wywracają. Światło jest całkowicie nienaturalne w tym pomieszczeniu ;)
Iner Napisano 11 Styczeń 2013 Autor Napisano 11 Styczeń 2013 Dzieki za odpowiedz. Dolaczam troche wieksze ujecie. Jesli mozesz sprecyzuj bardziej co powinienem poprawic :P. Tutaj swiece vraysunem +vraysky i halogeny iesy ktore w sumie malo swiatla daja. Z góry dzieki za odp. [ATTACH=CONFIG]88876[/ATTACH]
shadowsexpe Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Podłoga jest całkowicie matowa dobrze jak byś dodał trochę refleksów, przydałby sie jakiś bump w materiale aby niebyła tak gładka. Czy robiłeś postpro przez dodanie ambient occlusion?
Iner Napisano 12 Styczeń 2013 Autor Napisano 12 Styczeń 2013 dodalem troche wiecej odbic na podloge i wrzucilem bumpa. Postpro nie robilem, poki co ao mam wlaczone w GI. Licze na dalsze uwagi : ) [ATTACH=CONFIG]88885[/ATTACH]
shadowsexpe Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Masz w materiale podłogi przy reflection zapewne ustawiony szary kolor on powoduje że podłoga jest o szary zmatowieniu jeśli pracujesz na gamma 2,2 to spokojnie kolor można tu ustawić w zakresie 10-30. Czy materiał na ścianach i suficie ma jakąś mapkę bump czy jest to czysty biały vraymtl, jeśli tak to warto dać do bump mapę cellular oczywiście z zwielokrotnionym tilingiem. Daj ustawiana rendera, świateł i kamery ;)
Iner Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 Dzieki za odp. Dolaczam ustawienia materialu podlogi, z tym ze na podloge dalem overridemtl i pod base material w GI dalem szary kolor (?). W reflect kolor szary wartosc 120. Material na scianach jest zwykly bialy, ale w takim razie wrzuce mu w bumpa mape cellular :)! Dolaczam nastawy rendera, vray suna i iesow, kamery tez :)! Z gory dzieki za odp. [ATTACH=CONFIG]88926[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88927[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88928[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88929[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88930[/ATTACH]
Iner Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 [ATTACH=CONFIG]88931[/ATTACH]screen ustawien kamery nie zalapal sie do ostatniego posta ; )
Iner Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 [ATTACH=CONFIG]88935[/ATTACH]Podloga mysle ze wyglada juz w miare, co do swiatla nie jestem jeszcze przekonany ; )!
shadowsexpe Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 zacznij zapełniać pokój bo światło zacznie się troszkę inaczej zachowywać jak dodasz meble zasłony i rożne kolorowe elementy.podłoga zaczyna naprwde fajnie wyglądać;)
Iner Napisano 1 Luty 2013 Autor Napisano 1 Luty 2013 witam, dolaczam maly update. Opinie mile widziane. http://img706.imageshack.us/img706/6330/62559117.jpg
Iner Napisano 6 Luty 2013 Autor Napisano 6 Luty 2013 kolejne updaty, dodane tlo i troche dywan zmienilem. Jedno ujecie z DOFem http://www.iner3d.com/33.jpg http://www.iner3d.com/37.jpg
Mulholland Napisano 7 Luty 2013 Napisano 7 Luty 2013 Ja bym wyłączył teraz to AO, wprowadza zamęt i nie wiadomo czy światło i materiały są dobrze ustawione. Np ta sofa wygląda trochę dziwnie, ma dziwne cienie, myślę że może to być przez AO. Ten element można dodać na końcu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się