LaCrimosa Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Mam problem ze światłami wolumentrycznymi, pomimo ustawienia innych kolorów Fog'a i Attenuation światło renderuje się w postaci czarnego snopa. Rozproszenie i gęstość jest odpowiednia, tak jak chcę ale z czego może wynikać ten kolor?
mirach Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 za ciemne ? zwlaszcza jesli przypadkiem renderujesz fizyczna kamera vraya.
LaCrimosa Napisano 13 Styczeń 2013 Autor Napisano 13 Styczeń 2013 Wygląda tak jakby żarówka świeciła czarnym światłem. Zamiast białego stożka jest czarny. Co może być nie tak, oba kolory mam ustawione na niemal biały. Może to być spowodowane jakimiś ustawieniami kamery?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się