Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Jest to pierwsza taka scena w moim zyciu z uzyciem tak duzej ilosci zieleni 3d , co pewnie zreszta widac;p nie jestem zadowolony z trawy do konca, mysle ze jest za dluga, za gruba , cos jest z nia nie tak. Uzywam itoosofta do tworzenia zieleni,

aczkolwiek musze jeszcze sie tym pobawic , zeby uzyskac cos lepszego. narazie jest jak jest , bardzo zalezy mi na konstruktywnej krytyce !! Jeszcze dodam ze rozdzielczosc zdjecia to : 1920 x 1080

3ds max 2011 + vray

postpro : photoshop

 

 

26c0149dee695dcem.jpg

Edytowane przez filo7

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Zielsko jest za duże i na dodatek odwraca uwagę od samego obiektu głównego

2. Brak dobrego materiału szkła powoduje duża utratę na realizmie

3. Światło w scenie nie pasuje do tego co masz na obrazku, przy takim niebie dom nie będzie się tak świecił

4. Przybrudź tą biel albo w ogóle daj jakiś ładny jasny beton

5. Otoczenie jakieś dziwne przydałby się jakaś ścieżka jak są schody tonie tak bezpośrednio w trawnik a jeśli już to dodaj coś do otoczenie domu

6. IMO dostaje piany jak widzę tło z wronami (od razu prace kwalifikujesz jako produkt z katalogu projektu domków robionych na jedno kopyto)

7. Popraw model domu dach ma odrobinę inna konstrukcje http://www.heronshouse.com/Post%20Construction/The%20Farnsworth%20House.htm

Ogólna uwaga nie baw się w postpro dopóki nie dopracujesz wyjściowego renderu bo to fałszuje błędy powstające np ze złych ustawień renderera

Napisano

Jeśli chodzi o trawe to postaraj sie najpierw zrobic mniejsze kepy o roznej wielkosci/gestosci, zamien na meshe i dopiero je rozrzuc po podlozu. To samo możesz zrobić z kwiatkami, przy okazji pobaw sie z mapami dystrybucji żeby nie były tak rownomiernie rozrzucane. Do tego ewidentnie leża materiały zieleni, powinieneś wykorzystywać 2sidedmtl, i postaraj sie o różnorodnosc w kolorystyce ździebeł i liści. Gdzies tu na forum jest świetny tutorial od viz-people na temat robienia trawy, polecam zobaczyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.