johnmcload Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 otoz mam zalozmy kule i w srodku wkladam free light. jak zrobic by imitowala to swiatlo, by byla taka zarowka? tu podaje cytat, gdzie cos takiego znalazlem, jednak chyba cos zle robie bo mi nie wychodzi.. "Ponieważ sam punkt nie będzie widoczny w czasie renderingu, utworzona zostaje sfera, której tekstura (Self-Illumination) będzie imitować źródło światła i zostaje ulokowana na punkcie światła. Sfera podobnie jak samo światło jest kopiowana na wszystkie lampy."
Miłosz3ds Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Cześć. "zostaje ulokowana na punkcie światła. " Sferę z materiałem self ilumination, którą masz ustawić na punkcie światła - chodzi o światło w sensie lampa, żyrandol, żarówka. NIE o maxowe źródło światła. Materiał "self ilumination" sam z siebie generuje światło, tak jak maxowe lighty. Napisz w jakim renderze będziesz to robić to podeślę Ci jakiś videotutorial jeżeli będzie potrzebny!
johnmcload Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Napisano 23 Styczeń 2013 w mental ray. chce sobie zrobic po prostu pochodznie gdzie knot bedzie swiecic... chcialem zrobic ogien ale nie mam pluginu fumefx czy jakos tak, pzodrawiam
Miłosz3ds Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Zobacz tutaj: http://www.mymentalray.com/index.php?option=com_content&view=article&id=114:-glowing-material-with-mental-ray&catid=45:lighting&Itemid=55 I tu: Ogień najlepiej jak potem w postprodukcji dodasz. Pozdrawiam!
johnmcload Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Napisano 23 Styczeń 2013 Dziekuję :) niedlugo przejde do lekutry, pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się